11 Reacties

gisteren
Reactie op WhiteRose
Zo heet dat 06 nummer als je buiten kantoortijden belt en ik kan me voorste ...
Niet elke vk heeft een noodnummer/ apart nummer, dus ik kan mij voorstellen dat sommige denken wat roeo je nou🙈 mijn vk is 24/7 op hetzelfde nummer te bereiken er is bij hun maar 1 nummer (een 06)

18 uur geleden
Ik zou gewoon bellen. Ze zeggen tegen mij liever 10x teveel dan 1x te weinig. Ik heb geen idee wat je met dit specifieke probleem moet, maar als jij je erg zorgen maakt, heeft in ieder geval mijn vk liever dat ik bel, ook op het spoed nummer.
P.s. lijkt me ook een geldige reden om te bellen. Ze waarschuwen voor katten poep en ook de interactie met ons vee hebben ze mij aangeraden om te vermijden. Dr regels voor muizen weer ik dan weer niet.

17 uur geleden
Misschien kun je ook even overleggen met de huisarts morgen of anders de huisartsenpost als je dat liever vandaag wil. Duidelijk zeggen dat je zwanger bent. Dan kunnen ze je misschien vertellen op welke symptomen je precies moet letten (sowieso koorts, huidafwijkingen, maagdarmklachten en bv minder plassen of bloed in urine) en wanneer je aan de bel moet trekken.