11 Reacties

gisteren

Ook op zaterdag gewoon de verloskundige bellen...

gisteren

Verloskundige is altijd bereikbaar ook in het weekend

gisteren

Ik zou zeker de verloskundige bellen op het "noodnummer", want als er wat moet gebeuren wil je dat zo snel mogelijk doen lijkt me.

gisteren

Reactie op WhiteRose

Ik zou zeker de verloskundige bellen op het "noodnummer", want als er wat m ...
Van een mug een olifant maken doe je nu… Je maakt haar nu ongerust om iets wat misschien helemaal niet nodig is

gisteren

Reactie op Eaab93

Van een mug een olifant maken doe je nu… Je maakt haar nu ongerust om iets ...
Zo heet dat 06 nummer als je buiten kantoortijden belt en ik kan me voorstellen dat je dat niet durft te bellen maar mijn verloskundige zegt dat je altijd mag bellen als je ongerust bent

gisteren

Reactie op WhiteRose

Zo heet dat 06 nummer als je buiten kantoortijden belt en ik kan me voorste ...
Niet elke vk heeft een noodnummer/ apart nummer, dus ik kan mij voorstellen dat sommige denken wat roeo je nou🙈 mijn vk is 24/7 op hetzelfde nummer te bereiken er is bij hun maar 1 nummer (een 06)

gisteren

Wij hebben alleen de kantoor tijden nummer en spoed nummer. Ik weet niet of ik dit onder spoed vind vallen, aangezien ik helemaal niet zeker weet of muizen sporen of uitwerpselen in het pak zelf hebben gezeten

18 uur geleden

Ik zou gewoon bellen. Ze zeggen tegen mij liever 10x teveel dan 1x te weinig. Ik heb geen idee wat je met dit specifieke probleem moet, maar als jij je erg zorgen maakt, heeft in ieder geval mijn vk liever dat ik bel, ook op het spoed nummer. P.s. lijkt me ook een geldige reden om te bellen. Ze waarschuwen voor katten poep en ook de interactie met ons vee hebben ze mij aangeraden om te vermijden. Dr regels voor muizen weer ik dan weer niet.

17 uur geleden

Dankjewel iedereen, ik had toch maar even gebeld en moet inderdaad symptomen afwachten 😊

17 uur geleden

Misschien kun je ook even overleggen met de huisarts morgen of anders de huisartsenpost als je dat liever vandaag wil. Duidelijk zeggen dat je zwanger bent. Dan kunnen ze je misschien vertellen op welke symptomen je precies moet letten (sowieso koorts, huidafwijkingen, maagdarmklachten en bv minder plassen of bloed in urine) en wanneer je aan de bel moet trekken.

15 uur geleden

Snap dat je je zorgen maakt! Maar denk dat je er vanuit kan gaan dat het pak is aangevreten, maar dat er geen muizenkeutels in het pak zelf hebben gezeten. Komt goed 😘