18 Reacties

18 uur geleden

Ik heb er 1 via vinted besteld en de baby kijkt er graag

18 uur geleden

Wij hadden er eentje gekocht die blijkbaar niet uit zichzelf ronddraait. Omdat dat niet veel effect heeft nu alsnog een besteld die ronddraait (van little dutch). Ik raad je aan om dus in ieder geval even goed te kijken naar de beschrijving! Sommigen hebben bijvoorbeeld ook maar 1 liedje…

18 uur geleden

Omg deze!! Wat een uitvinding 🙌🏼 hier ligt mijn baby makkelijk een uur voor stil in de box of ernaar te lachen

17 uur geleden

Reactie op MamaOllie

Omg deze!! Wat een uitvinding 🙌🏼 hier ligt mijn baby makkelijk een uur vo ...
Haha geweldig!! Heb je hier een linkje van of de naam zodat ik deze op kan zoeken?

17 uur geleden

Reactie op NatuurlijkeBoom882267

Haha geweldig!! Heb je hier een linkje van of de naam zodat ik deze op kan ...
Ik heb het ff nagevraagd bij mijn zus, had hem gekregen bij de babyshower 🙈 https://www.amazon.nl/Baby-Einstein-Babybedmachine-afstandsbediening-nachtlampje/dp/B0DRLJ7XHD Je hebt hem online ook in het blauw eventueel zie ik!

14 uur geleden

Reactie op MamaOllie

Ik heb het ff nagevraagd bij mijn zus, had hem gekregen bij de babyshower � ...
Wat leuk🙈 Ben benieuwd of de mijne het ook leuk gaatvinden 🤗

13 uur geleden

Reactie op Hayalci

Wat leuk🙈 Ben benieuwd of de mijne het ook leuk gaatvinden 🤗
Ben ook heel benieuwd! Laat maar weten als je wilt

10 uur geleden

Bekijk Tiny Love Take Along Muziekmobiel - Unicorn Wonderlands op: https://www.bol.com/nl/p/tiny-love-take-along-muziekmobiel-unicorn-wonderlands/9300000220035878?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp Ontzettend lelijk maar wel echt goed

8 uur geleden

Reactie op MamaOllie

Omg deze!! Wat een uitvinding 🙌🏼 hier ligt mijn baby makkelijk een uur vo ...
Is dit nou een baby tv??? Schermtijd wordt nog afgeraden tot tenminste 2 jaar...

8 uur geleden

Reactie op ResKam

Is dit nou een baby tv??? Schermtijd wordt nog afgeraden tot tenminste 2 ja ...
Nee 🤣 het is een “aquarium” met zacht licht en newborn babyliedjes.

8 uur geleden

Reactie op MamaOllie

Nee 🤣 het is een “aquarium” met zacht licht en newborn babyliedjes.
Behalve dan dat er geen vissen in zitten. Je baby doet dus letterlijk zijn eerste lachjes tegen een tv...

8 uur geleden

Reactie op ResKam

Behalve dan dat er geen vissen in zitten. Je baby doet dus letterlijk zijn ...
Oh wauw wat vervelend voor je dat je hier zo’n last van hebt 😅 Ze moet ergens naar mogen lachen als ik even naar het toilet moet of moet kolven toch? Het is een plakachtergrond met een octopusje eraan vast. Als jij dat een tv vind prika

7 uur geleden

Reactie op MamaOllie

Oh wauw wat vervelend voor je dat je hier zo’n last van hebt 😅 Ze moet erg ...
Plakachtergrond en dus niet op elektra met beweging? Dan noem ik het geen tv nee.

7 uur geleden

Tiny love!! Kijk ook eens op Vinted.

2 uur geleden

Reactie op Actje

Bekijk Tiny Love Take Along Muziekmobiel - Unicorn Wonderlands op: https:// ...
Die hebben wij ook, maar dan de multicolor variant. Inderdaad echt lelijk 🤣, maar onze baby vindt het geweldig! (Tip: Op vinted worden ze ook verkocht!)