8 Reacties

Ik heb een elektrisch baby vijltje gekocht want vijlen duurt lang en laat hij niet goed toe. Knippen mag nog niet.

19 uur geleden

Ik heb deze gekocht en hij werkt perfect, van Shein Tinabless 1pc Gentle Electric Nail Trimmer | Child-Nail Clipper | Automatic Nail Grinder, 6 Grinding Heads, Nail Clippers For Toes And Fingernails, Nail File Tool For Easy And Gentle Nail Grooming I discovered amazing products on SHEIN.com, come check them out! http://api-shein.shein.com/h5/sharejump/appjump?link=lJFzKlCR9G1_8&localcountry=LU&url_from=GM74074441174

19 uur geleden

Niet, beste is om tot 3 maand te vijlen en niet te knippen, de nageltjes zijn nog te dun en dan scheuren ze makkelijker in

18 uur geleden

Je kan het beste de nagels vijlen als je kindje in diepe slaap is.

13 uur geleden

Ik heb een elektrische vijl. Dan zet ik mijn zoontje op schoot met zijn rug naar mij toe en dan kan ik het best makkelijk vijlen.

12 uur geleden

Ik heb het aan de jeugdarts gevraagd, van haar mocht ik het knippen (6 weken oud). Gaat zoveel makkelijker dan vijlen en juist minder problemen. Ik doe het wel alleen als hij heel rustig is, zodat ik rustig kan kijken en niet verkeerd knip.

7 uur geleden

Ik knip de nageltjes ook gewoon, deed ik vanaf dat ze 1 maand was.

6 uur geleden

Ik knip ook, met een nagelknipper. Heel voorzichtig en dan de onderste kant tegen de nagel aanzetten zodat je niet in de huid kan knippen.