8 Reacties

2 dagen geleden

Mag ik vragen wat de klachten zijn waardoor het mogelijk een koemelk allergie zou kunnen zijn? Mijn zoontje heeft veel last en wij denken dat het mogelijk door de voeding komt..

gisteren

wat waren de symptomen en wat is er nu met overstap nog erger geworden? Ons eerste kindje ging heel goed op Pepti binnen 3 dagen een totaal andere baby. Ons 2e kindje ging heel slecht op Pepti en moest aan de Neocate (dit bevat echt niets) Pepti is namelijk met geknipte koemelkeiwitten dus niet helemaal koemelk vrij. Nu 3e kindje ook aan de pepti en symptomen nemen af (vrijdag gestart)

gisteren

Reactie op Ladyx30

wat waren de symptomen en wat is er nu met overstap nog erger geworden? O ...
Wat zijn de symptomen als ik vragen mag?

gisteren

Reactie op Ladyx30

wat waren de symptomen en wat is er nu met overstap nog erger geworden? O ...
Symptomen zijn krampen van voeding tot voeding, reflux, huilen, heel veel onrust, dikke ogen, niezen en verstopte neus. Eigenlijk zijn de krampen erger geworden na het starten met pepti. Maar hij is nu wel 7 weken dus we zitten ook wel in die piek.

gisteren

Reactie op anne2222

Symptomen zijn krampen van voeding tot voeding, reflux, huilen, heel veel o ...
De krampen kunnen inderdaad even erger worden maar de rest moet dan wel gaan afnemen! bij ons gebeurde dit vrij snel. Mocht het niet beter gaan over 2 weken kan je misschien overleggen om Neocate te gaan proberen, Ik weet alleen het of het cb dit mag voorschrijven bij mijn zoontje ging dit echt via het Ziekenhuis

13 uur geleden

Ik ben ook over op andere voeding. Ze huilde dag 1 de HELE dag. Ik had met haar te doen. En nu 3 dagen later een ander kind 馃グ

5 uur geleden

Reactie op Nanne panne

Ik ben ook over op andere voeding. Ze huilde dag 1 de HELE dag. Ik had met ...
De krampen lijken minder te worden en er worden alweer lange dutjes gedaan overdag. Het lijkt hier dus over het algemeen beter te gaan. Dus ik blijf het nog even de tijd geven. Was misschien ook een vervelende periode om te starten in de piek van de krampjes en net na de Rota druppels want ja wat veroorzaakt nou wat馃槄

3 uur geleden

Reactie op anne2222

De krampen lijken minder te worden en er worden alweer lange dutjes gedaan ...
Ritme komt binnen een week als het goed is ook terug. Ze moet wennen aan andere eiwitten enz.