9 Reacties

2 dagen geleden

Ja hier ook, al weken! Bekkenpijn. Het helpt mij wanneer ik mijn buik ondersteun bij iedere positie en kussens tussen mijn benen heb als ik lig.

2 dagen geleden

Reactie op Wytskeee

Ja hier ook, al weken! Bekkenpijn. Het helpt mij wanneer ik mijn buik onder ...
Ja heb ook vorige week meteen zo'n voedings/zwangerschapskussen gekocht...ligt wel heerlijk in bed alleen helpt niet perse tegen de pijn ofzo zou de fysio er evt nog iets mee kunnen? Wilde toch al weer even een afspraak maken want mn ene heup zit ook niet helemaal lekker soms liep er eerder vanwege schouderklachten (voor dr zwangerschap) dus ben zo weer binnen haha

2 dagen geleden

Reactie op k9206

Ja heb ook vorige week meteen zo'n voedings/zwangerschapskussen gekocht...l ...
Fysio zei tegen mij alleen maar dat het alleen erger wordt en dat ik om mijn houding moet denken. Kleermakerszit met voeten plat tegen elkaar is ook nog wel fijn. Daar blijft het eigenlijk bij 😅

2 dagen geleden

Reactie op Wytskeee

Fysio zei tegen mij alleen maar dat het alleen erger wordt en dat ik om mij ...
Dat is al een goeie tip...heb het al wel vaker voorbij zien komen inderdaad...ga ik zeker meenemen!

gisteren

Ik loop al bij de bekkenfysio en eerst zaten mn klachten voornamelijk in mn rug en stuitje/heupen. Maar nu ook bij het schaambot. Daar kan de fysio ook helaas niet zoveel aan doen. Lopen voelt alsof er bot over bot schuurt 😖 Gelukkig niet de hele tijd, maar wel vaak.

gisteren

Reactie op Fenn35

Ik loop al bij de bekkenfysio en eerst zaten mn klachten voornamelijk in mn ...
Bah dat klinkt heel naar! Zo heb ik het (nog) niet voelt bij mij vooral zwaar beetje alsof je er een trap op hebt gehad ofzo...beetje beurs...njah zal van de week de fysio eens vragen...dat kan altijd

13 uur geleden

Hier ook. Vk raadde fysio aan maar nog niet gedaan. Moet zeggen dat ik er nu ook niet alle dagen meer last van heb. Ik probeer trappen waar kan te vermijden

12 uur geleden

Reactie op LauraMF

Hier ook. Vk raadde fysio aan maar nog niet gedaan. Moet zeggen dat ik er n ...
Ja het hoort er ook wel een beetje bij denk ik...als ik kijk naar hoe hard mn buik afgelopen week/2 weken ineens gegroeid lijkt vind ik het ook niet zo gek dat ik meer klachten heb gekregen

8 uur geleden

Ik heb het ook als ik op een dag te veel heb gelopen. Volgens mij werkt het wel om bepaalde core oefeningen te doen, zoals de superman (op handen en knieën zitten en dan linkerbeen uitstrekken en rechterarm, en dan andersom), op skippybal zitten en alles los draaien, en in kleermakerszit zitten. En natuurlijk genoeg rust nemen tussendoor.