11 Reacties

gisteren

Ik zal hem lekker laten liggen na die fles van 19:30 en dus niet om 22:30/23:00 wakker maken voor een voeding. Je denkt dat het helpt om hem later te laten komen, maar je haalt hem eigenlijk uit zijn diepste slaap waardoor hij weer gaat slapen zoals overdag in kortere blokjes. En dat werkt in veel gevallen averechts. Tenminste ik ken veel gevallen waarin de baby er juist slechter van sliep ☺️ en het tegen hield om gewoon de nachten door te slapen op een gegeven moment.

gisteren

Wij deden dit in het begin ook, maar merkte ook dat ze daarna dan eigenlijk heel onrustig ging slapen (en wij dus ook). Toen zijn we gewoon gaan kijken wat er gebeurde als we haar niet wakker maakte. Ze ging doorslapen. Ze krijgt nu rond 19.00/19.30 de laatste fles en dan naar bed. Ze komt vaak pas tussen 4 en 5. Ze is nu 9 weken

gisteren

Dank jullie 😊 Is dat dan niet te lang ofzo als ik laatste flesje rond 19:00/19:30 doe?

gisteren

Die van ons krijgt overdag om de 3 uur. Dr laatste flesje doe ik tussen 22:00 en 23:00. Meestal komt ze dan na 3 uur weer. Wat ik dus ergens gelezen heb is dat babies vaak snachts eerst meer behoefte hebben in geborgenheid even knuffelen of even geruststellen in bed. Dus niet gelijk denken van ow honger. Ik heb dit geprobeerd en ze slaapt nu eigenlijk 5 tot 6 uur door in de nacht erg fijn😴🥰 Misschien heb je er wat aan😅

gisteren

Reactie op AmyB1998

Die van ons krijgt overdag om de 3 uur. Dr laatste flesje doe ik tussen 22: ...
En nu word ze daar ook niet meer wakker voor?😊 Want als hij wakker wordt snachts dan is het ook echt schreeuwen 🙈🤣

20 uur geleden

Reactie op I 🤍

En nu word ze daar ook niet meer wakker voor?😊 Want als hij wakker wordt s ...
Heel af en toe nog😁

12 uur geleden

Reactie op I 🤍

Dank jullie 😊 Is dat dan niet te lang ofzo als ik laatste flesje rond 19:0 ...
Nee hoor! Doorslapen is geen probleem in deze leeftijd, mocht hij dat doen ☺️

Reactie op Kelx95

Wij deden dit in het begin ook, maar merkte ook dat ze daarna dan eigenlijk ...
En tot hoelaat slaapt ze na de fles vab 4 a 5 uur?😊

2 uur geleden

Wou jullie nog even laten weten hoe het gegaan is.😊 19:30 flesje, toen nog even mee onder de douche geweest en 20:15 lag hij in zijn bedje. 00:30 werd hij wakker toen hebben we hem zijn speentje gegeven en even white noise aan. Toen heeft hij geslapen tot 02:30! Toen wou hij toch echt zijn flesje.. daarna was het weer beetje op en neer. Maargoed dat komt hopelijk vanzelf wel goed. Ik ben wel tevreden 🤣

1 uur geleden

wij maken haar wakker om 23:00 en ze slaapt daarna tot 5 a 6 uur.. dit was eerst ook 3 uur dus werd steeds langer