8 Reacties
gisteren
Ik bewaar het rechtreeks in de flesjes waarin je het kolft. In mijn geval Medela flesjes. Flesje gaat dus zo de koelkast in na het kolven, hoef je ook niks over te gieten. En bij de volgende sessie pak ik een schoon flesje. Heb er een stuk of 12, ook met oog op werken straks kan je er best veel gebruiken.
19 uur geleden
Reactie op Pufje94
Ik bewaar het rechtreeks in de flesjes waarin je het kolft. In mijn geval M ...
Welke speen gebruik je hier op?
Ik had bij de oudste de calma maar dit lijkt niets voor mijn baby te zijn tot nu toe (3 keer geprobeerd).
Iedereen raadt lansinoh aan maar dan moet ik weer gaan overgieten. Heb juist bij de oudste 30 flesjes gekocht (van sterifeed hoor niet van medela - maar passen op medela kolf) omdat mijn partner het beu was die zakjes steeds over te gieten en de zakjes eigenlijk ook veel onnodig geld kostten.. dus vind het zonde om nu op lansinoh over te stappen terwijl die niet op mijn kolven passen 馃槄
14 uur geleden
Reactie op Koeki21
Welke speen gebruik je hier op?
Ik had bij de oudste de calma maar dit lij ...
Ze krijgt niet de fles uit die Medela flesjes, die gebruik ik alleen voor het kolven zelf. En het dus direct ik diezelfde flesjes bewaren in de koelkast. Dan moet je dus inderdaad wel overgieten als je de fles gaat geven.
Uit zo'n flesje giet heel makkelijker hoor, ik vind gieten uit zo'n zakje inderdaad gedoe.