17 Reacties

2 dagen geleden
Lekker op de bank liggen met koude washandjes overal en een hand ventilator😅

2 dagen geleden
Lekker liggen met je voetjes omhoog! Of voeten in een badje lauw water hoor ik ook wel eens. Ik heb zelf steunkousen tegen het vocht vasthouden, wel warm maar voorkomt wel dat alles opblaast.

2 dagen geleden
Ik vind het vreselijk 🫢🥵 heb ook een beginnende peuter rondlopen… en ik kan zelf niet veel lopen/fietsen ivm klachten.. voel mij echt niet fijn hierin, want ben wel echt een ondernemende mama, maar binnen ben ik heel gauw uitgekeken.. plus middagdutjes zijn ook ineens afgelopen 😩😩😩 zondag 25wkn, mag van mij heel gauw september zijn

gisteren
Lekker binnen blijven in ons hermetisch afgesloten huis waar geen zonnestraaltje binnen mag komen haha. Heb vanmiddag wel even buiten gezeten met mijn man en peuter die in het zwembadje zat. Het was oke voor even, met mijn voeten in het zwembad en de peuter die steeds water over de rest van mijn benen gooide. Hopelijk komt er zo een lekkere onweersbui, dan koelt het af en kan het huis even lekker doorwaaien met koele lucht.

gisteren
Heb het onderschat vandaag, dacht ook even iets te ondernemen met onze dochter maar wat een benauwdheid. Wist niet hoe ik snel naar huis wilde weer om lekker een koude douche te nemen. Ben normaal altijd ondernemend en houd wel van het zonnetje maar nuuuuu.......Moet zeggen dat we ook snel een warme huis hebben dus veel binnen zitten heeft weinig zin.

gisteren
Gelukkig geen last van! We gaan als ik 31 weken ben ook nog voor 3 weken naar Spanje. Dus dit is een voorproefje haha. Genoeg blijven drinken en schaduw opzoeken of binnen blijven! Denk dat dit de beste tips zijn als je er echt last van hebt.

gisteren
Reactie op Mama93
Deze nacht dan 😱😱😱 ik zweet me dood hoor. Kunnen jullie slapen?!
Nauwelijks. Mijn bekken zeurt omdat ik weer wat teveel heb gedaan en daardoor heb ik het zwangerschapskussen nodig, maar dat is warm 😥 inmiddels is het qua temperatuur in onze slaapkamer te doen (was 27gr...)

gisteren
Op vrijdag ben ik altijd thuis met mijn peuter van 3jr. Sinds de zwangerschap nu icm bekkenklachten vind ik dit altijd een zware dag, maar gisteren was ideaal.
Heb een heel fijn schaduwplekje in de tuin waar het goed te doen is en peuter heeft hele dag in het zwembadje gespeeld, geen kind aan! Kon ik heerlijk rustig met de benen omhoog in de ligstoel :)
Wel goed blijven drinken en het liefst lauw ipv koud!

16 uur geleden
Rustig aan doen, tussen 12 en 3 naar binnen of verkoeling opzoeken en goed blijven drinken. Vorige keer een hete zomer, dus valt nu nog wel mee. De echte hete maanden moeten misschien nog komen 😅