69 Reacties
4 dagen geleden
Mijn zoontje is bijna 4 weken oud en al 5 kilo, bij mij zeiden ze niet dat het te zwaar was maar dat hij niet meer dan 120 mag drinken tot de volgende afspraak bij 8 weken
4 dagen geleden
Weet niet precies hoe veel mijn baby nu bv weegt (bijna 6 weken) maar met 4 weken en 3 dagen woog hij 5,31 kilo. Hij was 1,3 kilo aangekomen in 3 weken. Er werd niks gezegd over dat hij te zwaar zou zijn. Krijgt borst voeding op verzoek.
4 dagen geleden
Ons kindje is 8 weken en weegt 5,1. Ze drinkt nu sinds 2 dagen 150+5 en dan terug gegoten naar 150
4 dagen geleden
Mijn zoon is maandag 7 weken geworden en woog met de 4 weken afspraak op het CB al 6 kg. Dus ben benieuwd met de 8 wkn CB weging
4 dagen geleden
Hier dochter van bijna 6 weken. Geboren met 3886, weegt nu 4300g. In de kraamweek veel afgevallen en pas na 3 weken terug op geboortegewicht.
4 dagen geleden
Ons kindje 10 weken oud, nu net wel net niet 4 kilo het zal erom hangen.
Ieder kindje is anders, zolang ze goed drinken en genoeg binnenkrijgen is het goed! Het kan nog zo verschillen,
ik was vroeger te klein en woog te weinig maar vanaf de basisschool zit ik al met overgewicht waar ik zoveel moeite voor moet doen om niet nog zwaarder te worden. Dus het zegt eigenlijk helemaal niks.
4 dagen geleden
Geboren met 2782 gr en met 4+5 weken was ze 4027gr bij het CB. Ze is inmiddels 6 weken.
4 dagen geleden
Het is toch ook belangrijk hoe lang jouw kindje is? Opmerkelijk dat ze dat niet meenemen. Ons kindje (onze oudste dochter ook) is ook zwaar, maar ook lang. Hier hebben we geen opmerkingen oid op gekregen
4 dagen geleden
Reactie op SereneMomo
Hier dochter van bijna 6 weken. Geboren met 3886, weegt nu 4300g. In de kra ...
Bijna 7 weken*
Geen idee hoeveel ze drinkt ivm bv
4 dagen geleden
Mijn dochtertje is genoren met ongeveer 3,2kg & was bij het cb met 5 weken ongeveer 4kg