244 Reacties

2 maanden geleden
Ik ben echt gefrustreerd. Alle verschrikkelijke symptomen die je kunt hebben, heb ik. Alles smaakt vies, de hele dag een vieze smaak in m'n mond, veel lucht, 24/7 misselijk, ondertussen meer getrouwd met de wc dan met mijn partner. Heb er zo echt geen zin meer in, maar moet me toch doorzetten. 😫

2 maanden geleden
Komt ie
Hoe ga ik in GODSNAAM deze zwangerschap overleven?! Ik ben iedere dag de gehele dag kost misselijk en kan amper het ene been voor de ander zetten 😴 nog maar 33 weken 🤯

2 maanden geleden
Ik ben echt kost misselijk en moet veel overgeven. Kan de laatste dagen niks anders dan plat liggen. 😔😔

2 maanden geleden
Ik vond mezelf gister heel verwend overkomen, maar moet het toch even kwijt. Wat is uiteten tijdens je zwangerschap kut! We waren bij de Italiaan en alles wat ik normaal bestel mocht ik niet en de alternatieven waren maar matig. Zo stom. Denk dat het weinig uiteten wordt de komende maanden, terwijl het m'n hobby is, haha

2 maanden geleden
Ik houd van wandelen en ik kon makkelijk elke dag tussen de 7000 en 10.000 stappen maken, maar nu ben ik al knijter moe na 10 minuten lopen, ik loop zo langzaam als een schildpad en mijn onderrug en bekken geven de hele tijd een zuiverende druk gevoel. Ik word er knijter gek van 😮💨

2 maanden geleden
Griep, hoge koorts en familie/vrienden weten niet dat ik zwanger ben dus die begrijpen te stress niet. Volgende week eerste echo. Na de eerste echo gaan we het wel vertellen aan familie.
Broeken passen niet meer.
Huilen om niks.
Uiteten is inderdaad bijna niet te doen en ik heb zoveel zin in bepaalde dingen..... Ik heb al een lijstje wat ik over 9 maanden ga eten....

2 maanden geleden
Even voor de duidelijk; ik ben ontzettend dankbaar dat ik zwanger mag zijn en dat het zo gemakkelijk ging! Maar my god; IT SUCKS. Ik voel me alleen maar ‘bleh’, ik heb maagpijn, ik wil het van de daken schreeuwen maar we gaan een fotoshoot doen om het bekend te maken dus dat kan niet, ik ben alleen maar moe, alles stinkt, elke keer dat ik naar het toilet ga en ik wat rozige afscheiding heb wil ik flauwvallen en ik ben ook nog eens elke seconde van de dag moe 😩…. Zo, dat lucht op. Dinsdag de echo, cant wait 😮💨💗💙

2 maanden geleden
Reactie op Anna211
Griep, hoge koorts en familie/vrienden weten niet dat ik zwanger ben dus di ...
Herkenbaar! Hier ook griep, had vanaf dinsdagavond al koorts die gelukkig wel zakte door paracetamol. Maar zoooo irritant dat je er verder zo weinig aan kan doen/zo weinig mag slikken! Hoest de longen uit mn lijf, keel is helemaal schraal en knallende koppijn. Gelukkig is de koorts sinds vanochtend weg.

2 maanden geleden
Reactie op Anna211
Griep, hoge koorts en familie/vrienden weten niet dat ik zwanger ben dus di ...
Haha ja dat lijstje heb ik ook al!

2 maanden geleden
Ik maak me een beetje zorgen, omdat ik niet zo veel kwaaltjes heb. Mijn eerste zwangerschap heb ik zo veel moeten spugen dat ik meerdere keren opgenomen ben en nu heb ik bijna geen last van misselijkheid. Dit keer ben ik er wel eerder achter gekomen, dus misschien komt het later nog, maar toch spannend.

2 maanden geleden
Reactie op xFleur
Ik maak me een beetje zorgen, omdat ik niet zo veel kwaaltjes heb. Mijn eer ...
Ik heb precies hetzelfde, ook bij de eerste enorm ziek en nu 7 weken en begin nu pas lichte kwaaltjes te krijgen. Ik heb gewoon een hele mooie echo gehad😊 een tweede zwangerschap kan heel anders lopen. Zo ervaar ik het tot nu toe.

2 maanden geleden
Ik word knettergek van m’n hormonen. Ik ben mezelf niet, ben continue gespannen over “of het allemaal wel goed zit/gezond is etc” en ik irriteer mij ZO ERG aan mijn partner. Hij kan bijna niks goed doen in mijn ogen. Heb dit nog nooit zo ervaren… ik probeer er maar niet teveel aandacht aan te schenken maar ik word gek van mezelf en van hem 🤣

2 maanden geleden
Op dit moment ben ik er helemaal klaar mee... Ben super blij hoor dat t eindelijk gelukt is maar nu al continu misselijk en super vermoeid. Daarboven op ook nog vreselijk verkouden/grieperig. Wil graag positief zijn maar lukt me gwn ff niet. Ben super snel geïrriteerd en kom kattiger over dan de bedoeling is