14 Reacties

15 uur geleden

Nu volledig bv maar eerder wel ook flesjes kv. Toen gewoon kraanwater gebruikt en niet eerst gekookt. 1/3 heet water en die kwam uit de Quooker. Op advies van de kraamzorg zo gedaan. Dit is wel afhankelijk van je woning trouwens. Als je oude leidingen hebt is dit niet veilig.

15 uur geleden

gewoon kraanwater in de babybrezza

15 uur geleden

Nee gewoon kraanwater. Onderweg warm ik dat op met een flessenverwarmer. Op andere plekken bijvoorbeeld bij familie gaat het in de magnetron. En thuis hebben we een heetwaterdispenser waar het water op de juiste temperatuur er uit komt moet dan alleen nog zelf de poeder toevoegen.

14 uur geleden

Wij hebben de babybrezza, ik doe er gewoon kraanwater in. Buitenshuis nemen we het water mee en de poedertoren. We hebben een draadloze flessenwarmer

14 uur geleden

Wij gebruiken bar le duc in onze water dispenser 馃槆

13 uur geleden

Reactie op AmyB1998

Wij gebruiken bar le duc in onze water dispenser 馃槆
Welke water dispenser hebben jullie?

11 uur geleden

Wij gebruiken hier Spa, 5 liter verpakking met aftapding, wel handig. In verband met oude woning en wellicht nog ergens een stuk loden leiding dat ergens zit waardoor het water niet 100% veilig is (geen idee hoe het bij onderliggende appartementen verder is).

11 uur geleden

Wij gebruiken ook bar le duc... tip! Bij de Action verkopen ze kleine flesjes van bar le duc die zijn veel goedkoper daar dan bij de supermarkt. En we warmen het water thuis op met een draadloos wateropwarmer van numsy waar we het flesje opdraaien. We hebben er 2 (1 boven en 1 beneden)

10 uur geleden

Reactie op Lieke2025

Welke water dispenser hebben jullie?
Bo jungle shady grijs waterstation heet die馃榿

9 uur geleden

Wij gebruiken bar le duc. Je kan ook kraanwater gebruiken, maar onze dochter krijgt daar enorm veel buikkrampjes van (door de hardheid van het water).

9 uur geleden

Iedereen die mineraal water gebruikt, koken jullie het water niet eerst?

9 uur geleden

Reactie op Sowie6

Iedereen die mineraal water gebruikt, koken jullie het water niet eerst?
Ik niet!

6 uur geleden

Ik pak gewoon warm water uit de kraan 馃珷 (redelijk nieuw huis en veilige leidingen)

2 uur geleden

Wij doen gewoon kraanwater in de babybrezza