14 Reacties
3 dagen geleden
Wij hebben de 123 speen van difrax bij de omneo voeding. Vaak op standje 1. Als dit te snel gaat voeden we op haar zij.
3 dagen geleden
Ik dacht dat ik had gelezen dat de 123 speen nog sneller gaat als de S speen. Wij voeden hem altijd al op zijn zij inderdaad inderdaad
2 dagen geleden
Ik doe de Difrax speen s en heb het gaatje wat groter gemaakt. E茅n keer een tandenstoker en doorheen halen. Ook omneo
2 dagen geleden
Reactie op Nanne panne
Ik doe de Difrax speen s en heb het gaatje wat groter gemaakt. E茅n keer een ...
De S speen gaat bij ons al te snel helaas 馃檲
2 dagen geleden
Reactie op WhiteRose
Gisteren zei iemand in de familie dat ze Hegen fles gebruikt met extra slow ...
Die hebben wij ook al gebruikt, maar gaat helaas ook te snel
2 dagen geleden
Reactie op F&M
Wij gebruiken de difrax m speen met nutrilon omneo en 1 schepje johannesbro ...
Gaat het wel goed met de Johannes broodpitmeel? Werd ons afgeraden ivm hij al zoveel krampjes heeft, en die daardoor nog meer last kan krijgen van zijn buikje. Zijn ontlasting is nu ook veel dikker en moeizamer als met de gewone Nutrilon. Ben bang dat die dan helemaal verstopt raakt
2 dagen geleden
Reactie op AanlokkelijkeLotus861005
Gaat het wel goed met de Johannes broodpitmeel? Werd ons afgeraden ivm hij ...
Ja bij ons is het de oplossing, zn ontlasting werd ook eerst wat dikker hoor maar nu is het weer gewoon normaal. De krampjes zijn er nog wel maar veel minder en het spugen is zo goed als over. Bij ons werd het juist wel aangeraden om te mengen, zo zie je maar dat ieder bureautje anders is 馃檲
2 dagen geleden
Ik gebruik op advies van cb dr brown speen 2 , icm nutrilon omnea gaat hier goed
2 uur geleden
Reactie op AanlokkelijkeLotus861005
De S speen gaat bij ons al te snel helaas 馃檲
P speen van dr Brown klein gaatje in maken? Je hebt hem toch liggen. En dan laten drinken en anders nog iets groter maken. Ik kwam er ook niet uit en dit was de oplossing. Alleen ik heb dan wel speen s difrax