19 Reacties

2 weken geleden

Hi! Ik woon op Schouwen, in Zonnemaire (vlakbij Zierikzee). Wij hebben twee dochters (4 en 1) en in september verwachten wij een zoon.

2 weken geleden

Reactie op Ann1989

Hi! Ik woon op Schouwen, in Zonnemaire (vlakbij Zierikzee). Wij hebben ...
Leuk! Vind je het spannend om een jongen te krijgen na 2 meiden? Wel heel leuk lijkt me. Wij weten het geslacht niet, maar ik ben een jongen nu "gewend"🤭 het andere geslacht lijkt me weer een hele andere ervaring en misschien even wennen

2 weken geleden

Hoi! Ook omgeving Goes, hebben een dochtertje van 2,5 en verwachten in september de 2e, weten nog niet wat het is 😆

2 weken geleden

Hoihoi, wat leuk. Wij wonen in Oostkapelle. Hebben een zoontje van bijna 2 en half en september verwachten wij de 2e.

vorige week

Ik woon aan de overkant in Hulst. Ik werk 2 dagen per week op kantoor in Goes en 2 dagen thuis. Wij hebben een dochter van bijna 3,5 en verwachten rond 7 september nog een dochter ❤️. Ik ben dus nog lekker in verlof als de eerste naar de basisschool gaat.
Hi, Ik woon in Middelburg en wij verwachten eind september onze eerste. Nog 3 weekjes wachten tot we weten wat het wordt 🩷💙.

vorige week

Hoii! Hier ook omgeving Goes. Wij verwachten begin september ons eerste kindje🥰. Het geslacht weten we niet, dat wordt een verrassing voor bij de bevalling🩷💙

vorige week

Wat leuk allemaal zo in de buurt van elkaar. Hoe voelen jullie je allemaal tijdens de zwangerschap??? Hier nu 15 weken en nog vaak misselijk in de ochtend en overgeven. Best pittig soms met ook een peuter van 2 en half bijna🫣

vorige week

Reactie op ChantalQ30

Wat leuk allemaal zo in de buurt van elkaar. Hoe voelen jullie je allemaal ...
Pfoe dat lijkt me inderdaad best lastig ja😅 ik moet zeggen dat ik tot nu toe niet mag klagen, de eerste paar weken wel echt ontzettend moe en af en toe misselijk en overgeven, maar dat is nu allemaal zo goed als weg! Alleen de vermoeidheid speelt af en toe nog op, en soms ‘s avonds zie ik echt op tegen warm eten🫣

vorige week

Hoi! Hier ook omgeving Goes. We verwachten eind september ons tweede kindje. Hebben al een dochtertje van bijna 2!

vorige week

Reactie op Liekie92

Pfoe dat lijkt me inderdaad best lastig ja😅 ik moet zeggen dat ik tot nu t ...
Gelukkig is het tot nu toe zo goed als weg en kan je lekker genieten van de zwangerschap🥰 De vermoeidheid herken ik wel, maar das ook omdat er hier ook nog een peuter rond loopt haha🫣

6 dagen geleden

Ik kom uit Axel, zwanger van de tweede. Wij hebben al een zoontje van bijna 2,5. Deze zwangerschap valt mij een stuk zwaarder vooral vanwege een lage bloeddruk elke keer hoofdpijn en duizelig

5 dagen geleden

Ah kijk, toch nog best een paar😊 hoe gaat het met jullie? Dat het iets zwaarder is dan een eerste zwangerschap herken ik wel🤭 even rustig gaan liggen is er vaak niet meer bij als er al 1 rondloopt! Ook hier helaas nog steeds veel misselijk met 15+4

5 dagen geleden

Hoi hoi, Ik woon in Terneuzen. Heb al een zoontje van 7 💙 en we verwachten onze tweede zoon in september 💙 Ik werk dag dagen in de week (onder schooltijd) en ga 1 dag in de week naar kantoor (Middelburg), verder kan ik lekker vanuit huis werken

4 dagen geleden

Eefjuh en liefdevollevlot zitten jullie bij echopunt of zorgsaam? 🤗

4 dagen geleden

Reactie op Koeki21

Eefjuh en liefdevollevlot zitten jullie bij echopunt of zorgsaam? 🤗
Ik zit bij ZorgSaam, nadeel van Echopunt vond ik dat ze het ziekenhuis “huren” en je na je bevalling na 4 uur uit het ziekenhuis moet ook al is het midden in de nacht. Nu ben ik sowieso medisch omdat de vorige keer een keizersnede was in verband met stuit ligging.

3 dagen geleden

Reactie op Eefjuhh91

Ik zit bij ZorgSaam, nadeel van Echopunt vond ik dat ze het ziekenhuis “hur ...
Oh dat wist ik niet dat je dan midden in de nacht naar huis moet dat heb ik nog nooit gehoord 😅 Moet je dan nu ook weer een keizersnede of niet perse?

3 dagen geleden

Reactie op Koeki21

Oh dat wist ik niet dat je dan midden in de nacht naar huis moet dat heb ik ...
Nee, mag gewoon natuurlijk bevallen, maar wel onder begeleiding van een gynaecoloog. Dus wordt met 34 of 36 weken doorverwezen naar de gynaecoloog voor begeleiding van mijn bevalling. Tenzij deze baby ook eigenwijs is en in een stuit ligt dan zal het wel weer een keizersnede worden, maar de keuze ligt altijd bij jezelf, dus als je dan een stuitbevalling wilt proberen mag ook.

gisteren

Reactie op Eefjuhh91

Nee, mag gewoon natuurlijk bevallen, maar wel onder begeleiding van een gyn ...
Oh fijn dat je vooralsnog de keuze hebt ❤️ ik duim mee voor geen stuit!