19 Reacties

2 weken geleden
Reactie op Ann1989
Hi!
Ik woon op Schouwen, in Zonnemaire (vlakbij Zierikzee).
Wij hebben ...
Leuk! Vind je het spannend om een jongen te krijgen na 2 meiden? Wel heel leuk lijkt me.
Wij weten het geslacht niet, maar ik ben een jongen nu "gewend"🤭 het andere geslacht lijkt me weer een hele andere ervaring en misschien even wennen

2 weken geleden
Hoihoi, wat leuk. Wij wonen in Oostkapelle. Hebben een zoontje van bijna 2 en half en september verwachten wij de 2e.

vorige week
Hi,
Ik woon in Middelburg en wij verwachten eind september onze eerste. Nog 3 weekjes wachten tot we weten wat het wordt 🩷💙.

vorige week
Wat leuk allemaal zo in de buurt van elkaar. Hoe voelen jullie je allemaal tijdens de zwangerschap???
Hier nu 15 weken en nog vaak misselijk in de ochtend en overgeven. Best pittig soms met ook een peuter van 2 en half bijna🫣

vorige week
Reactie op ChantalQ30
Wat leuk allemaal zo in de buurt van elkaar. Hoe voelen jullie je allemaal ...
Pfoe dat lijkt me inderdaad best lastig ja😅 ik moet zeggen dat ik tot nu toe niet mag klagen, de eerste paar weken wel echt ontzettend moe en af en toe misselijk en overgeven, maar dat is nu allemaal zo goed als weg! Alleen de vermoeidheid speelt af en toe nog op, en soms ‘s avonds zie ik echt op tegen warm eten🫣

vorige week
Reactie op Liekie92
Pfoe dat lijkt me inderdaad best lastig ja😅 ik moet zeggen dat ik tot nu t ...
Gelukkig is het tot nu toe zo goed als weg en kan je lekker genieten van de zwangerschap🥰
De vermoeidheid herken ik wel, maar das ook omdat er hier ook nog een peuter rond loopt haha🫣

5 dagen geleden
Hoi hoi,
Ik woon in Terneuzen. Heb al een zoontje van 7 💙 en we verwachten onze tweede zoon in september 💙
Ik werk dag dagen in de week (onder schooltijd) en ga 1 dag in de week naar kantoor (Middelburg), verder kan ik lekker vanuit huis werken

4 dagen geleden
Reactie op Koeki21
Eefjuh en liefdevollevlot zitten jullie bij echopunt of zorgsaam? 🤗
Ik zit bij ZorgSaam, nadeel van Echopunt vond ik dat ze het ziekenhuis “huren” en je na je bevalling na 4 uur uit het ziekenhuis moet ook al is het midden in de nacht. Nu ben ik sowieso medisch omdat de vorige keer een keizersnede was in verband met stuit ligging.

3 dagen geleden
Reactie op Koeki21
Oh dat wist ik niet dat je dan midden in de nacht naar huis moet dat heb ik ...
Nee, mag gewoon natuurlijk bevallen, maar wel onder begeleiding van een gynaecoloog. Dus wordt met 34 of 36 weken doorverwezen naar de gynaecoloog voor begeleiding van mijn bevalling. Tenzij deze baby ook eigenwijs is en in een stuit ligt dan zal het wel weer een keizersnede worden, maar de keuze ligt altijd bij jezelf, dus als je dan een stuitbevalling wilt proberen mag ook.