14 Reacties Nieuwste boven Nee nergens last van gehad. Wel genoeg water gedronken en bewogen vandaag?
Oké. Ja veel gedronken, steeds kleine beetjes gegeten en m'n zoontje liet me ook niet stil zitten 😀
Hoor van veel dat ze er heel de dag last van hebben gehad. Bij mij trok het gelukkig weg toen ik eenmaal wat gegeten had
Ik had het tot halverwege de middag ! Tijdens de test ook behoorlijk misselijk
Ook ik was de hele dag slap en misselijk, maar had wel honger... volgende dag nergens meer last van!
Tijdens de test nergens last van. Daarna wel erg moe geweest thuis. Nu nergens last meer van!
Heel wisselend lees ik. Ben nu weer aan t boeren van misselijkheid.
Tijdens de test helemaal prima. ‘s middags wel even geslapen, verder dik in orde. Drankje is zoet maar vond hem zeker niet vies. Bijna lekker zelfs
Ik gisteren de test geprobeerd. Na kwartiertje in de wachtkamer kwam alles er alweer uit, dus ja de test was klaar 😅 ben benieuwd wat ik nu moet doen om het te testen..
Reactie op Celia9525 Ik gisteren de test geprobeerd. Na kwartiertje in de wachtkamer kwam alles ...
Heb ik ook gehad. Nu moet ik een afspraak maken om een dagcurve te doen. Dan kan je een meter lenen en dan moet je 4 keer op een dag prikken en een week erna weer
Is het vergelijkbaar met alsof je pure limonade siroop drinkt?
Reactie op GaveLavendel638700 Heb ik ook gehad. Nu moet ik een afspraak maken om een dagcurve te doen. Da ...
Oh top!
Reactie op Alice1993 Is het vergelijkbaar met alsof je pure limonade siroop drinkt?
Vond het minder zoet dan dat, had er totaal geen problemen mee
Reactie op Alice1993 Is het vergelijkbaar met alsof je pure limonade siroop drinkt?
Ja vond ik wel !