35 Reacties

Wij hebben ook een baby van 6 weken die max 2uur slaapt op een dag. Ik heb me daar ook heel druk om gemaakt maar als ze niet willen slapen en ze groeien goed zal ik het proberen los te laten. Is heel lastig
Slaapt snachts van 1930 tot 0830 omdat ze slaap moet inhalen.. met 2 flesjes tussendoor

vorige week

En als je contact slaapjes doet? Als ik mijn zoontje weg leg dan is hij ook met een paar min weer wakker.

vorige week

Reactie op HulpvaardigeTijgeroog900873

Slaapt snachts van 1930 tot 0830 omdat ze slaap moet inhalen.. met 2 flesje ...
Wat slaapt ze al goed snachts! Fijn om wat erkenning te krijgen

vorige week

Reactie op Fresta

En als je contact slaapjes doet? Als ik mijn zoontje weg leg dan is hij ook ...
Ja als ze al overdag slaapt is het in iemands armen! , maar vaak zit ze je ook met grote ogen aan te kijken 🤣 en zoals gisteren wel heel goed in de kinderwagen toen dacht ik misschien toch teveel prikkels anders om haar heen 🤔
Hier hetzelfde, nu 6 weken oud en soms dagen dat ie maar 9-10 uur maakt in 24h.. verder wel redelijk tevreden mannetje die goed groeit dus heb me er bij neer gelegd. Overigens zijn er ook dagen waarop hij veel slaapt, wisselt elkaar een beetje af

Reactie op Rooseertste

Wat slaapt ze al goed snachts! Fijn om wat erkenning te krijgen
Zou je me anders willen toevoegen, kunnen we het erover hebben😊

Reactie op SierlijkeVlucht538241

Hier hetzelfde, nu 6 weken oud en soms dagen dat ie maar 9-10 uur maakt in ...
Jeetje dat lijkt me pittig. Overdag dus eigenlijk geen slaap?

vorige week

Hier ook een mannetje van 4 weken. Als je hem niet in slaap helpt slaapt hij zowiezo niet en ligt ook zo 6 uur wakker. Als ik hem in de draagzak doe slaapt hij wel wat makkelijker maar ook vaak weer na 20 minuten wakker

Reactie op Frostt

Hier ook een mannetje van 4 weken. Als je hem niet in slaap helpt slaapt hi ...
Hier ook 20 tot 30 min max. Dan weer opnieuw wiegen of sowieso helpen..

vorige week

Hier slaapt ze juist heel veel, ze slaapt van 19:00 tot 7 en is overdag maximaal een uurtje wakker en slaapt dan weer 1,5 a 2 uur. Mijn eerste dochter sliep heel slecht maar werd daar ook overstuur van, geen oververmoeidheid bij jou?

vorige week

Hier ook 20 tot 30 min max. Dan weer opnieuw wiegen of sowieso helpen..
Jaa. En dan hopen dat ze verder slapen. Maar dat is niet altijd het geval helaas. Overigens was dit bij mn 1e zoon ook zo. Heel weinig slapen overdag. Wij zijn niet gezegend met goeie slapers😅

Reactie op Frostt

Jaa. En dan hopen dat ze verder slapen. Maar dat is niet altijd het geval h ...
Verder wel tevreden? Ik ben baar de osteopaat geweest. Ze is wel wat moeier dan voorheen alleen vecht er enorm tegen. Ik moet dan wiegen. Ik ga woensdag voor een tweede keer. Heeft van 18 tot 19 een huiluurtje. Daarna naar bed. Valt dan wel in slaap zonder hulp.. slaapt in de nacht wel goed. Die van jullie?

Jeetje dat lijkt me pittig. Overdag dus eigenlijk geen slaap?
Nee inderdaad, soms ma overdag echt weinig. Soms is ie gewoon heel relaxt om zich heen aan het kijken, maar soms ook echt overstuur van vermoeidheid. Maar niks werkt dan om hem goed in slaap te krijgen.. vaak alleen maar hazenslaapjes dan..

vorige week

Verder wel tevreden? Ik ben baar de osteopaat geweest. Ze is wel wat moeier ...
Ja verder wel tevreden. Bij onze andere zoon heeft de osteopaat wel klachten verholpen maar die zorgde niet voor een vermoeider kind😆. Op een gegeven moment na 1,5 uur begint hij echt duidelijk aan te geven dat hij moe wordt. Dan wieg ik hem in slaap of draagzak bijvoorbeeld

vorige week

Verder wel tevreden? Ik ben baar de osteopaat geweest. Ze is wel wat moeier ...
Ohja de nachten gaan hier ook beter dan overdag. Komt om de 3/3,5 uur. Kan hem daarna niet direct wegleggen dus al met al zo een uur verder. Na 4en ook erg onrustig en dan neem ik hem bij me
Hi, ik heb hetzelfde met mijn zoontje van 5 weken. Het cb zei tegen mij dat als hij verder wel tevreden is dat het niet erg is. Als ik merk dat hij toch wel erg moe is, dan leg ik hem tegenwoordig in zijn bedje en doe de gordijnen dicht. Dan slaapt hij overdag ook goed. Blijkbaar toch sneller overprikkeld wanneer hij beneden met daglicht is. Misschien ook iets voor jou om te proberen wanneer je merkt dat je kindje wel moe is, maar niet in slaap komt

4 dagen geleden

Reactie op AdembenemendeCeder390027

Hi, ik heb hetzelfde met mijn zoontje van 5 weken. Het cb zei tegen mij dat ...
En dan gaat ie zelf slapen? Als we onze zoon niet helpen met slapen, slaapt hij de hele dag niet🥲 (4 weken oud nu)

Reactie op Frostt

En dan gaat ie zelf slapen? Als we onze zoon niet helpen met slapen, slaapt ...
Ik heb je gechat

3 dagen geleden

Mijn baby van 6 weken slaapt overdag ook heel slecht. Ze slaapt goed tot de voeding van 13u (met max 1u wakkertijd) maar daarna is het drama. Eerst is het dan nog maar 1 slaapje van 45min. Dan tot de volgende voeding wakker en vervolgens slaapt ze nog maar 15min na een voeding. S avonds helemaal overprikkeld met huilen of ze zit heel lang voor zich uit te staren met vermoeide oogjes. We proberen alles van wiegen, white noise, lichten uit of lopen met de kinderwagen, maar ze weigert gewoon om (langer) te slapen. Vanaf 23u slaapt ze wel weer netjes tot 3:30 voeding en daarna gelijk weer tot 6:30u. Op dit moment maar de hoop beetje opgegeven dat wanneer ze rustig aan het staren is beter is dan huilen maar toch hoop ik steeds dat ze toch gaat slapen.