41 Reacties

2 weken geleden

Stieglitz

2 weken geleden

Stradivarius pantalons! Je kan daar kiezen voor extra 5cm aan je broek gewoon voor dezelfde prijs als de regular fit! Ik loop al jaren in stradivarius broeken en de kwaliteit en alles is zooo goed

2 weken geleden

Ik heb vandaag deze broek in 2 kleuren gekocht bij de Costes. Ik ben zelf 1.75 en ik moet ze korter laten maken!
De 'Julie' pantalon van Most wanted in Tall is heeeel lang. Heb er toevallig een via vinted gekocht, maar veel te lang voor mij (ik ben 1,75).
Iemand toevallig ook een tip voor basic shirtjes die lang vallen? En niet perse speciaal maternity.

2 weken geleden

Reactie op ConstructieveFontein438333

Iemand toevallig ook een tip voor basic shirtjes die lang vallen? En niet p ...
Ik heb nu een paar 'mama' basic shirtjes bij de H&M gehaald. Die zijn mooi lang maar sluiten wel goed aan. Je hebt ze in effen en rib. Ik vind ze ideaal!

2 weken geleden

Ik ben 1.75 en qua lengte heb ik een fijne broek van mamalicious gevonden. Vero moda en only is qua lengte ellende🙈

2 weken geleden

Heb nog wel een tip. De mommy broeken van closet van Val. Heb er nu 3 en zijn echt heel lang (ben zelf 176) Zijn een soort flared leggings, heel high waist, en rekken enorm! Maar je kan ze ook zonder of met kleine baby buik aan. En vallen qua prijs ook echt nog wel mee

Reactie op Fenn35

Ik heb nu een paar 'mama' basic shirtjes bij de H&M gehaald. Die zijn m ...
Dank je! Die ga ik proberen

2 weken geleden

Ik zag toevallig vandaag een TikTok van een meid die ook 1,80m was en deze zwangerschapsbroek had gekocht op asos. Ze had de stiksels van de omgevouwen broekspijpen los gemaakt en toen was die lang genoeg en het stond haar heel mooi. Ik denk dat ik m ook ga bestellen!

2 weken geleden

Ik volg.. heb er eentje gekocht van Stieglitz maar meteen €100 kwijt.. tis een prachtige lange flared broek, maar vind de stof een beetje dun (zit al een gaatje in van m’n nagel door omhoog trekken) balennnn

2 weken geleden

Ik ben 1.71, heb deze gekocht, maar loop op de pijpen, zeker zonder schoenen aan. Misschien is het iets? (Let op, zit een glitter in, had ik niet helemaal door maar achteraf wel leuk) https://www.zalando.nl/noppies-broek-black-n1429b04a-q11.html

2 weken geleden

Ik ben 1.78m en afgelopen week goed geslaagd bij Norah!
Wilde net dit topic openen! Hier hetzelfde probleem. Vorige zwangerschap in die skinny van Mamalicious gelopen met buikband, staan er heel veel van op Vinted, maar ik hou sowieso niet zo van jeans, dus op zoek naar iets anders. Kreeg van iemand de tip de flared broeken/leggings van Ambika, die schijnen lang te vallen en rekken aardig mee. Ga ik er wel een van zoeken op Vinted maar voor mijn werk kan ik helaas niet zo'n flare met printje aan maar moet het wel iets gekleder.

2 weken geleden

Atelier melon en Ninepine (voor begin van de zwangerschap)!

2 weken geleden

Zelfde probleem helaas. Heb nu een paar flared broeken van Amika gekocht. Deze zijn lekker lang!

2 weken geleden

Vero moda! Die hebben lengtematen. Ik ben ook 180 en past goed.

2 weken geleden

De wild flower flared valt ook mega lang