14 Reacties
10 uur geleden
Ik heb nu een broek aan die een maat te groot is. Die had ik gelukkig nog liggen
10 uur geleden
Ik heb exact hetzelfde! Ook 5+4 weken nu van mijn eerste kindje. Thuis draag ik al lekker een zwangerschaps broek ookal is die nog veel te ruim馃檲 ik zag bij de H&M een tailleband verlenger, een lapje stof wat je aan de knoop van de broek bevestigd zodat het wat ruimer wordt. Zelf nog niet geprobeerd maar misschien is dat een optie? Met een lange trui er over heen dan denk ik, anders ziet het er wel raar uit馃槀
10 uur geleden
Ik heb er zelf totaal nog geen last van, maar heb sowieso m鈥檔 broeken al wat wijder zitten omdat ik niet zwanger last van m鈥檔 darmen krijg met een te strakke broek (pds). Maar misschien zijn jurkjes een optie? Dat deed ik toen ik net zwanger was in de zomer. Met een beetje wijde jurkjes kon ik ook die opgeblazen buik lekker laten hangen haha.
10 uur geleden
Reactie op NogEvenGeheim 馃┓馃┑
Ik heb er zelf totaal nog geen last van, maar heb sowieso m鈥檔 broeken al wa ...
Ja jurkjes is nu niet echt het weer voor en niet heel ideaal op mijn werk helaas. Ik werk in de kinderopvang馃檲
10 uur geleden
Reactie op Laurabijou
Ik heb exact hetzelfde! Ook 5+4 weken nu van mijn eerste kindje. Thuis draa ...
Ja dat is dus ook een dingetje. Ik heb niet echt veel lange truien 馃ぃ dus het is al snel te zien als ik een zwangerschapsbroek of iets dergelijks aan zou doen. Echt lastig
10 uur geleden
Reactie op Sanne140793
Ik heb nu een broek aan die een maat te groot is. Die had ik gelukkig nog l ...
Dat is inderdaad een optie! Heb er geloof ik ook nog 1 liggen
9 uur geleden
Reactie op Elvira124
Ja ik heb precies hetzelfde! Ik loop de hele dag met mijn knoop open en iet ...
Ik heb ook veel leuke zwangerschapsbroeken bij asos gezien
8 uur geleden
Reactie op Vorlijkemamavan2
Elastiekje gebruiken met je shirt er over zie je dat niet馃檲馃槅
Ja dit is ideaal! En eventueel kun je online ook verlengstukjes nog kopen. Maar elastiekjes werken top 鈽猴笍
6 uur geleden
Ik ook! Poeh aan het einde van de dag helemaal dan kan ik het niet meer aan. Ook na ieder maaltijd zit ik vol en dan zitten de broeken niet meer lekker. Ik ga nu dus echt meer flair broeken aan doen en nette broeken kopen, gelukkig heb ik dat wel vaker aan. Kijken of ik van de trui jurken kan vinden lekker warm, lang en leuk! Maar ik wist niet dat je al zo snel last kan hebben van een "grotere" buik. Hier tussen de 5 a 6 weken zwanger. 23 januari een betere indicatie hoelang ik nu zwanger ben
4 uur geleden
Ik zag jeggings. Spijkerbroeken allen dan met elastiek ipv een knoop! Ik heb er daar nu 2 van besteld. Mijn spijkerbroeken zitten echt niet meer lekker en te strak 馃槄