22 Reacties
8 uur geleden
Hier eet ik momenteel alleen frisse dingen. Ik krijg veel gewoon niet weg, alleen de geur al 🤢
7 uur geleden
Reactie op LuchtigeLicht041842
Een cheeseburger van de Mac 🥰 of optimel
Dit was mijn craving bij mijn dochter! Het liefst had ik gewoon een stapel mac cheeseburgers en niets anders. 😂 Ben zo benieuwd of ik het weer ga krijgen.
6 uur geleden
Grappig! Verschilt heeel erg per moment.. maar voornameljk melk, fruit en (smeer)kaas ! Vette dingen vallen echt vervelend en te zwaar lijkt het. Ook nu begint de misselijkheid meer te komen, dus probeer dit voornamelijk met regelmatige kleine porties te voorkomen 🙈 Voorheen echt een koffieleut, nu hoef ik echt niks meer! 🤢
6 uur geleden
Hebben jullie ook dat als je iets op de reclame ziet of iemand zegt iets over eten dat je denkt … omg moet dit NU hebben haha
6 uur geleden
Hier had ik ineens heel erg zin in popcorn... en daarna mandarijntjes zoo lekker. Het is nog niet echt perse 1 vaste ding het veranderd nog heel erg hierzo
4 uur geleden
Ik ben ineens helemaal fan van gedroogde mango als snack of door mijn yoghurt. Ik word ook ineens heel gelukkig van yoghurt of yoghurt met fruit smaakjes. Chips en vettig eten denk ik van tevoren zin in te hebben, maar als ik het eet dan hoef ik het eigenlijk niet meer 😅
4 uur geleden
Ik hoop dat bij mij de echte cravings nog gaan komen.. Sinds mijn positieve test misselijkheid ervaren die nu op zijn top zit (en hopelijk niet nog erger wordt). Hierdoor heb ik voedsel aversie voor zo’n beetje alles. Het enige wat ik goed weg krijg is fruit/smoothies. Voor de zwangerschap haatte ik mandarijnen heel intens. Nu zijn de mandarijnen hier niet aan te slepen..😂 wellicht toch een craving haha
4 uur geleden
Reactie op MRKD
Ik denk ineens de hele dag aan smeerkaas, de consistentie heerlijk en dan z ...
Kijk uit met inslaan, dadelijk moet je het ineens niet meer hebben😁😁😁
4 uur geleden
Reactie op privek
en op de een of andere hele rare manier chloor 😂
HHahaha wat!! In welke vorm? Alsin zin om schoon te maken? Of zwemmen?
4 uur geleden
Reactie op SimonevanG
Ik ben ineens helemaal fan van gedroogde mango als snack of door mijn yoghu ...
Kijk zoals dit.. dan lees ik gedroogde mango en denk ik.. ik MOET dit nu hebben!
1 uur geleden
Reactie op GlimlachendeVuurwerk937512
Hebben jullie ook dat als je iets op de reclame ziet of iemand zegt iets ov ...
Nee juist het tegenovergestelde....wordt er gewoon misselijk van zo irritant