12 Reacties

17 uur geleden

Hi! Snap dat je onzeker bent! En utrogestan kan bijwerkingen geven die je normaal ook kunt ervaren idd. Ik heb een terugplaatsing van een cryo gehad, dus moet nog testen, maar gebruik ook utragestan. Ik probeer er zelf zo min mogelijk achter te zoeken wat ik voel, maar van m’n vorige zwangerschap herken ik het last hebben van je onderrug en af en toe krampjes hebben. Als het goed is, is dat het groeien van je baarmoeder :) Heb je al een echo gepland? Bij mij hielp het ook om er regelmatig over te praten als het te veel werd in mn hoofd, dat luchtte wel iets op meestal

17 uur geleden

Hoi, ik gebruik ook utrogestan. En het lastige hieraan is, is dat je het gewoon niet weet. Maar zolang je een positieve test hebt zit het helemaal goed. Hoe lang moet je nog doorgaan met de utrogestan?

17 uur geleden

Hoihoi, ik gebruik ook ustrogestan voor het eerst na 3 miskramen en ik heb er meer vertrouwen in dan eerder. Inderdaad wel krampjes bij mijn liezen, wat bandenpijn kan zijn zei de gynecoloog. Hoeveel mg gebruik je?

14 uur geleden

Hoi ik gebruik utrogestan, na meerdere miskramen kreeg ik dit voor de zwangerschap van mijn zoontje dat is uiteindelijk goed blijven zitten! Dit moest ik tot 12 weken inbrengen. Nu dus weer, dus laten we hopen dat ook deze zwangerschap blijft plakken! Ik heb ook pijn in mn onderrug vooral vanaf de middag en ben erg moe, maar weet niet of dit door de Utrogestan komt of door de zwangerschap zelf! Van krampen heb ik geen last. Succes 🤞 hopelijk heb je snel een goede echo!
Ik gebruik cyclogest 400 na meerdere miskramen. Best een zware! Is utrogestan 200? Ik heb ook rugpijn en af en toe steekjes. En het geeft een beetje een smeerboel, maar verder heeft dit wel mijn zwangerschap gered ipv dat het weer een miskraam is geworden! Ik neem alles voor lief 😅 Ben 6 weken en een kloppend hartje gezien!

Reactie op HelderdenkendeSmaragd546289

Ik gebruik cyclogest 400 na meerdere miskramen. Best een zware! Is utrogest ...
Oh ik moet tot 16 weken gebruiken

3 uur geleden

Reactie op Twinmom💕

Hi! Snap dat je onzeker bent! En utrogestan kan bijwerkingen geven die je n ...
Hi! Dank je wel voor je bericht! Ik krijg dus geen meldingen heel gek! Vandaar mijn laten reactie terug🙏🏼 Oh jeetje wat spannend voor jou ook. Wanneer mag je testen?🫶🏼 Ik zal voor je duimen. Had afgelopen woensdag wat bloedverlies toen een spied echo gehad en advies dubbele dosis utrogestan in te zetten. Bloeden is gestopt gelukkig maar ben op momenten heel onzeker.. Mag aankomende woensdag weer voor een echo en dan hoop ik een hartje te zien🥹

3 uur geleden

Reactie op Yanna

Hoi, ik gebruik ook utrogestan. En het lastige hieraan is, is dat je het ge ...
Hi! Dank je wel voor je bericht! Ik krijg dus geen meldingen heel gek! Vandaar mijn late reactie terug🙏🏼 Ja die is positief maar dat is hcg dat blijft in je urine/bloed zitten ook na een miskraam dus daar ben ik niet meer zo zeker van🫶🏼🥹 Ik moet dan tot 12 weken door blijven gebruiken

3 uur geleden

Reactie op Barrbb

Hoihoi, ik gebruik ook ustrogestan voor het eerst na 3 miskramen en ik heb ...
Hi! Dank je wel voor je bericht! Ik krijg dus geen meldingen heel gek! Vandaar mijn latereactie terug🙏🏼 Jaaa dat heb ik ook een stukje gevoel meer dat je geholpen word maar alsnog heel onzeker op momenten met die krampen 🙈 Ik gebruik 300mg maar nu 2x2 op een dag vanwege dat ik bloedverlies heb gehad.

3 uur geleden

Reactie op Ikkin

Hoi ik gebruik utrogestan, na meerdere miskramen kreeg ik dit voor de zwang ...
Bedankt voor je lieve berichtje! Spannend he maar wat goed dat het je heeft geholpen! Hopelijk nu weer 🫶🏼 Oke fijn dat er herkenning is op het gebied van pijn rug.. En de vermoeidheid poef die is intens ja haha🙈😂

3 uur geleden

Reactie op HelderdenkendeSmaragd546289

Ik gebruik cyclogest 400 na meerdere miskramen. Best een zware! Is utrogest ...
Oeff jaa behoorlijk veel smeerboelen in de slipjes haha! Maar innd alles voor een gezonde zwangerschap en mooie baby 🙏🏼 Ik ken die niet maar ik heb 300 mg 2x per dag🙏🏼 Wat heerlijk dat je een kloppend hartje hebt gezien🥹🤍

3 uur geleden

Reactie op Simone-K

Hi! Dank je wel voor je bericht! Ik krijg dus geen meldingen heel gek! Van ...
Maakt niets uit, is snel genoeg toch? 😉 Ik mag volgende week zondag pas testen, hoop het te manifesteren door alvast in de september groep te zitten 😬 Lief van je! Heel vervelend dat je bloedverlies had! Er was niets geks te zien op de echo m.b.t. het bloedverlies? Wel fijn dat het bloeden is gestopt! Ik had bij m’n vorige zwangerschap ook bloedverlies, snap hoe spannend dat dat maakt! Fijn dat je deze week weer voor een echo mag langskomen, kun je daar een beetje naartoe leven! 💕