19 Reacties

3 dagen geleden

Bij mijn vorige zwangerschap was de test pas twee weken na gemiste menstruatie positief. Dus het kan. Dan heb je een late innesteling gehad. Nog even afwachten dus ben ik bang 😅
Waarom doe je niet digitale test als je “niet echt” een streepje ziet? Bij niet echt vermoed ik dat je wel wat ziet, maar dat het minimaal is?

3 dagen geleden

Wacht nog even tot 13 januari, of je cyclus is langer of je lichaam maakt iets langzamer HCG aan. Als het echt een hele cyclus uitblijft kan je een bloedonderzoek eisen!

3 dagen geleden

Hmm wat vervelend. Heb een een coolblue test gedaan? Die werkte bij mij zoveel als WEL zwanger als NIET zwanger correct.

3 dagen geleden

Reactie op Pluk1993

Hmm wat vervelend. Heb een een coolblue test gedaan? Die werkte bij mij zov ...
Hoi hoi ja die heb ik gedaan daar stond niet zwanger.

3 dagen geleden

Er kunnen ook andere oorzaken zijn dat je niet ongesteld wordt helaas. Ik heb dit jaar ook een keer een veel langere cyclus gehad. Ik zou sowieso het af en toe even testen en als het echt lang duurt weer even de huisarts bellen

2 dagen geleden

Ik heb dit een jaar geleden ook gehad, uiteindelijk heb ik een hele cyclus overgeslagen…
Waarom willen ze geen bloedonderzoek doen? Dat vind ik erg vreemd. Als je sterke vermoedens hebt dat je zwanger bent hoor je dit toch te mogen laten testen?

2 dagen geleden

Ik heb twee maanden geleden een cyclus gehad van 41 dagen (stressvolle maand) terwijl is meestal rond de 30/31 dagen maar heb in t verleden ook wel eens overgeslagen.

2 dagen geleden

Je kunt evt een vroege test doen, die zijn wat gevoeliger. Moet wel zeggen uit ervaring dat de huisarts pas na een jaar niet menstrueren gaat doorverwijzen, dus dat is wel normaal hoor....

2 dagen geleden

Reactie op GelukkigeGolf618945

Bij mijn vorige zwangerschap was de test pas twee weken na gemiste menstrua ...
Oké ja ik word gek van het wachten🤦🏼‍♀️ elke dag test ik

2 dagen geleden

Reactie op GlimlachendeTopaas205626

Waarom willen ze geen bloedonderzoek doen? Dat vind ik erg vreemd. Als je s ...
Ja dat vind ik dus ook. Ik ga maandag gelijk weer bellen.

gisteren

?? Ik twijfel

gisteren

Reactie op Maryam38

?? Ik twijfel
Sorry op de foto zie ik niets

Reactie op Maryam38

?? Ik twijfel
Ik zie ook niks helaas

gisteren

Heb je getemperatuurd en weet je zeker dat je een ovulatie gehad hebt? Bij een cyclus zonder ovulatie duurt het vaak langer voor de menstruatie komt.

gisteren

Dat de huisarts niet wil bloedprikken is opzich niet zo gek, als de testen geen HCG oppikken zal een bloedtest waarschijnlijk dezelfde uitslag geven.

10 uur geleden

Dit heb ik ook een keer gehad. Uiteindelijk begon ik te bloeden en leek ik ongesteld. Tot ik allemaal rommel bij het bloed zag. Vk zei niks te kunnen omdat ik geen positieve testen had. Dus naar de dokter gegaan. Die zei dat mn cyclus in de war zou kunnen zijn, maar voor de zekerheid bloed laten afnemen. Daar was wel hcg op te zien (dus het kan wel zonder positieve testen), maar ze waren toen wel bang voor een buitenbaarmoederlijke zwangerschap... Uiteindelijk kreeg ik in het ziekenhuis na een echo te horen: gelukkig was het een miskraam 🫣 niet leuk om te horen, maar verklaarde voor mij wel waarom ik geen positieve testen had, maar me wel zwanger voelde. Succes!!

Reactie op Leenaatje

Dat de huisarts niet wil bloedprikken is opzich niet zo gek, als de testen ...
Oh… ok