116 Reacties

Dit was de bloeding vanmiddag

2 weken geleden

Beste even je verloskundje bellen of huisartsenpost mocht je het echt niet vertrouwen. Kan best zijn dat de baarmoedermond een wondje heeft waardoor er roze afscheiding is(had ik ook bij 1e zwangerschap)
Beste even je verloskundje bellen of huisartsenpost mocht je het echt niet ...
Had ik gedaan en ik moet sfwachten
Beste even je verloskundje bellen of huisartsenpost mocht je het echt niet ...
Thanks voor je reactie stelt enigszins gerust ❤️

2 weken geleden

Reactie op DoortastendeBloem283046

Had ik gedaan en ik moet sfwachten
Ja helaas zit er niks anders op dan, is waarschijnlijk nog te vroeg om een echo te maken en te kijken hoe het er voor staat. Weet wel dat stress ook niet goed is, dus hoe moeilijk het ook is probeer afleiding te zoeken❤️ en je kan uiteraard altijd hier op dit topic steun zoeken bij een ander
Neee klopt dat is ook zo! Had jij hierbij ook krampen? Of ik heb met momenten ook veel krampen die gaan en komen.

2 weken geleden

Neee klopt dat is ook zo! Had jij hierbij ook krampen? Of ik heb met momen ...
Zover ik me kan herinneren niet zo. Alleen deze zwangerschap(ben nu 4 weken en 3 dagen) en heb al sinds gisteren regelmatig menstruatie achtige krampen, maar dit kan ook een teken zijn van groeiende baarmoeder😊
Zover ik me kan herinneren niet zo. Alleen deze zwangerschap(ben nu 4 weken ...
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ja herkenbaar dit heb ik ook. Alleen dan veel minder pijnlijker dan menstruatie. Ik vind het een onzekere tijd maar ook mooi dat mijn lichaam dit kan. We zitten in een iui traject en dit was poging twee. Het maakt het extra mooi want de uitgerekende dag is mijn verjaardag !

2 weken geleden

Ik heb in al mijn zwangerschappen bloed verloren, echt killing. Vervelend ook dat je zo vroeg alleen maar af kan wachten. Blijven de lijntjes van je testen sterk?
Hi, zo hé niet normaal. Ja vanochtend gedaan en hij is nog sterker dan de andere

Reactie op Leenaatje

Ik heb in al mijn zwangerschappen bloed verloren, echt killing. Vervelend o ...
Nu is de afscheiding roze maar de lijntjes blijven sterk. Het is kijken hoe het zich gaat ontwikkelen. Maar pfff ben blij als ik de echo heb
Ah gets, echt super stressvol. Heel veel sterkte en we duimen!

Reactie op VroegwijzeVuursteen165611

Ah gets, echt super stressvol. Heel veel sterkte en we duimen!
Super lief thanks

Super lief thanks
Inmiddels is het soms dit en anders niks. Dus denk dat het erbij hoort het is gewoon afwachten

2 weken geleden

Ja dit hoort er helemaal bij! Lichtroze is meestal of innesteling of een geknapt bloedvaatje die mega stress geeft 😉 Zolang het niet helderrood is - probeer geen zorgen te maken. En sowieso gaat zorgen maken niks aan de situ veranderen - keep that in mind 🫶🏼🫶🏼

Reactie op mammarose

Ja dit hoort er helemaal bij! Lichtroze is meestal of innesteling of een ge ...
En ook een zeurend gevoel in je onderbuik met af en toe een kraampje! Nee inmiddels gaat het beter! We proberen het 😃

En ook een zeurend gevoel in je onderbuik met af en toe een kraampje! Nee i ...
Of nouja mijn partner is lekker nuchter dus dat scheelt hahah
Wat is het hier een rollercoaster geweest de 30e een mini storsel of een drupje helder bloed met mega veel krampen. Daarna weer niks roze bloed en net weer een beetje helderder en nu weer wat krampen. Onze echo is naar voren gehaald om te kijken. Gewoon om te kijken of er nog wat zit. Mocht er iets zitten aan de 19e weer een echo. Als er niks zit hebben we duidelijk
Dankjewel voor jullie lieve berichtjes! Mijn borsten zijn echt mega gevoelig. En nu weer wat krampen.
Ik heb ook een dag of 5 bloedverlies gehad, roze of een beetje rood bij afvegen met buikpijn. Ik kwam er toen wel achter ik het bloedverlies vooral had als ik sex had gehad of na de ontlasting. Nu ik hier rekening mee houd, heb ik al 2 dagen geen bloedverlies meer. Morgenvroeg heb ik wel een vervroegde echo, ik ben dan 6 weken. Mega spannend..