24 Reacties

3 weken geleden

Ik heb 11 dagen geleden embryodonatie gedaan in Portugal. Vandaag gehoord dat ik zwanger ben! Heel spannend want eerder is een natuurlijke zwangerschap twee keer mis gegaan na 7 weken

3 weken geleden

Hallo, hier icsi. Ik heb vrijdag 12 december een eitje terug laten plaatsen. Officieel mag ik woensdag testen. Maar met alle spanning toch maandag al getest en een licht 2e streepje. maar wel een duidelijk licht streepje. Maar blijf het heel spannend vinden.

3 weken geleden

Hi! Ik heb 4 dagen geleden mijn eerste terugplaatsing gehad. Mag testen op de 31e dus hopelijk een goed begin van 2026!

3 weken geleden

Het is mijn 1e keer ivf. De 10e laten terug plaatsen. Was wel even spannend aangezien ik de 19e bloed verloor en 2 dagen behoorlijke krampen had. Vanmorgen mogen testen en tegen alle verwachtingen in ben ik toch zwanger. Momenteel op de misselijkheid na leef ik op een roze wolk.

3 weken geleden

Reactie op SingleZwanger80

Ik heb 11 dagen geleden embryodonatie gedaan in Portugal. Vandaag gehoord d ...
Gefeliciteerd hoop dat je alleen maar goede nieuws zal horen ! 🎉♥️

3 weken geleden

Reactie op Diantha--

Het is mijn 1e keer ivf. De 10e laten terug plaatsen. Was wel even spannend ...
Heel spannend.. sinds wanneer heb je de misselijkheid? Ik heb dat alleen vandaag gehad 6de dag na terugplaatsing. Ik heb wel positieve test.

3 weken geleden

Reactie op Tothemoonandfurther

Hallo, hier icsi. Ik heb vrijdag 12 december een eitje terug laten plaatsen ...
Haha ik mocht pas op 28 december testen heb het vandaag gedaan en ja het is positief. Vind het ook nog spannend omdat mijn vorig terugplaatsing het zelfde was. Toen was het wel beëindigd in miskraam… hoop deze x niet.

3 weken geleden

Ik heb vandaag mijn 3e TP gehad 🧡 ik sluit me alvast aan met goede moed. In 2024 een dochter gekregen, zij was onze eerste TP. In september de 2e gehad, mis gegaan helaas. Dus hopelijk een mooie september baby 💛 succes iedereen

2 weken geleden

Ik heb ook 12 december tp gehad. En eergisteren dikke streep en dus zwanger. Maar wel steeds buikpijn en vooral snachts. Arts zegt dat normaal is..... maar heb dit bij mn eerste kindje maar 1 nacht gehad.

2 weken geleden

Hier een icsi traject. De 17e een 5 daagse cyro tp gehad en kon vanmorgen mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen. Vandaag 9 dagen na tp. Ik ga voor iedereen hard duimen. Mijn tweede kerstdag kon niet beter beginnen. 🥹🤍

2 weken geleden

Reactie op Kinderwens21

Dit bericht is verwijderd
Gefeliciteerd!! Hier ook.. hoe voel je je? Ik beroerd haha.

2 weken geleden

Ook dezelfde dag een tp? Wat toevallig! Jij ook gefeliciteerd! O wat vervelend. Haha ik heb eerlijk gezegd nergens last van.. 🤭 stond gister en vandaag een beetje weeiig op maar verder geen klachten. Bij mijn eerste ook echt 0 klachten gehad de hele zwangerschap dus hopelijk blijft dat nu ook zo haha

2 weken geleden

Ik had ook op 17 december mijn terugplaatsing, 2 ‘verse’ blastocysten van 5 dagen.. Afgelopen woensdag al getest omdat ik steeds buikpijn had, en toen was hij al hartstikke positief. 15 januari de eerste echo 🥰, zo spannend! Blijven jullie ook progesteron gebruiken?

2 weken geleden

Ik heb 16 dec dag 3 terugplaatsing gehad. Vandaag in de middag getest en negatief.. officieel moet ik 31’ste pas testen maar ik kreeg ineens een stom gevoel dat het mis was en ging toch (te vroeg) testen. Ik baal er enorm van en hoop toch stiekem dat ik 31’ste positief test.. (al heb ik geen hoop meer)

2 weken geleden

Reactie op Steefjex

Ik had ook op 17 december mijn terugplaatsing, 2 ‘verse’ blastocysten van 5 ...
Nog steeds buikpijn? Ik heb dit dus ook steeds savonds en snachts.

2 weken geleden

Ik heb 16 dec dag 3 terugplaatsing gehad. Vandaag in de middag getest en ne ...
Volgensmij is het zo dat een 3 daagse later innestelt dat een 5 daagse! Er is nog hoop. Ik ga duimen voor je. 💕

2 weken geleden

Reactie op Elisaold

Nog steeds buikpijn? Ik heb dit dus ook steeds savonds en snachts.
Bij mij is het op momenten ‘weg’ maar ik heb zeker dagelijks buikpijn. Het ene moment meer dan het andere. Hier overdag ook minder last dan in de avonden en nachten. Ik heb ook adenomyose (& endometriose), wellicht dat dit ook meespeelt? Omdat een baarmoeder in deze fase natuurlijk heel actief is. En mijn darmen zijn ook zeker van invloed. Hoe is het nu bij jou?

2 weken geleden

Reactie op Steefjex

Bij mij is het op momenten ‘weg’ maar ik heb zeker dagelijks buikpijn. Het ...
Kan weer iets beter slapen gelukkig. Wel veeeeel plassen. Buikpijn was de afgelopen dagen mega veel maar word minder.

2 weken geleden

Hi! Eind 2024 bevallen van ons eerste kindje (ook IVF) , en vanochtend teste ik heel licht positief na een terugplaatsing op 21-12! 😊

2 weken geleden

Reactie op PGUK

Hi! Eind 2024 bevallen van ons eerste kindje (ook IVF) , en vanochtend test ...
Ik zit ook in de december groep van 2024 🥰 ze is van 5 december. Wat leuk!