24 Reacties
3 weken geleden
Ik heb 11 dagen geleden embryodonatie gedaan in Portugal. Vandaag gehoord dat ik zwanger ben! Heel spannend want eerder is een natuurlijke zwangerschap twee keer mis gegaan na 7 weken
3 weken geleden
Hallo, hier icsi. Ik heb vrijdag 12 december een eitje terug laten plaatsen. Officieel mag ik woensdag testen. Maar met alle spanning toch maandag al getest en een licht 2e streepje. maar wel een duidelijk licht streepje. Maar blijf het heel spannend vinden.
3 weken geleden
Hi! Ik heb 4 dagen geleden mijn eerste terugplaatsing gehad. Mag testen op de 31e dus hopelijk een goed begin van 2026!
3 weken geleden
Het is mijn 1e keer ivf.
De 10e laten terug plaatsen.
Was wel even spannend aangezien ik de 19e bloed verloor en 2 dagen behoorlijke krampen had.
Vanmorgen mogen testen en tegen alle verwachtingen in ben ik toch zwanger. Momenteel op de misselijkheid na leef ik op een roze wolk.
3 weken geleden
Reactie op SingleZwanger80
Ik heb 11 dagen geleden embryodonatie gedaan in Portugal. Vandaag gehoord d ...
Gefeliciteerd hoop dat je alleen maar goede nieuws zal horen ! 🎉♥️
3 weken geleden
Reactie op Diantha--
Het is mijn 1e keer ivf.
De 10e laten terug plaatsen.
Was wel even spannend ...
Heel spannend.. sinds wanneer heb je de misselijkheid? Ik heb dat alleen vandaag gehad 6de dag na terugplaatsing. Ik heb wel positieve test.
3 weken geleden
Reactie op Tothemoonandfurther
Hallo, hier icsi. Ik heb vrijdag 12 december een eitje terug laten plaatsen ...
Haha ik mocht pas op 28 december testen heb het vandaag gedaan en ja het is positief. Vind het ook nog spannend omdat mijn vorig terugplaatsing het zelfde was. Toen was het wel beëindigd in miskraam… hoop deze x niet.
2 weken geleden
Hier een icsi traject. De 17e een 5 daagse cyro tp gehad en kon vanmorgen mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen. Vandaag 9 dagen na tp. Ik ga voor iedereen hard duimen. Mijn tweede kerstdag kon niet beter beginnen. 🥹🤍

2 weken geleden
Ook dezelfde dag een tp? Wat toevallig! Jij ook gefeliciteerd!
O wat vervelend.
Haha ik heb eerlijk gezegd nergens last van.. 🤭 stond gister en vandaag een beetje weeiig op maar verder geen klachten.
Bij mijn eerste ook echt 0 klachten gehad de hele zwangerschap dus hopelijk blijft dat nu ook zo haha
2 weken geleden
Ik heb 16 dec dag 3 terugplaatsing gehad. Vandaag in de middag getest en negatief.. officieel moet ik 31’ste pas testen maar ik kreeg ineens een stom gevoel dat het mis was en ging toch (te vroeg) testen. Ik baal er enorm van en hoop toch stiekem dat ik 31’ste positief test.. (al heb ik geen hoop meer)
2 weken geleden
Ik heb 16 dec dag 3 terugplaatsing gehad. Vandaag in de middag getest en ne ...
Volgensmij is het zo dat een 3 daagse later innestelt dat een 5 daagse! Er is nog hoop. Ik ga duimen voor je. 💕
2 weken geleden
Reactie op Elisaold
Nog steeds buikpijn? Ik heb dit dus ook steeds savonds en snachts.
Bij mij is het op momenten ‘weg’ maar ik heb zeker dagelijks buikpijn. Het ene moment meer dan het andere. Hier overdag ook minder last dan in de avonden en nachten.
Ik heb ook adenomyose (& endometriose), wellicht dat dit ook meespeelt? Omdat een baarmoeder in deze fase natuurlijk heel actief is. En mijn darmen zijn ook zeker van invloed. Hoe is het nu bij jou?