5 Reacties

9 uur geleden

Ooh wat ingewikkeld! Ik ben nu 4+6 en had bij de vorige zwangerschap op precies 5 weken een miskraam. Bij mij was de dag ervoor toen echter de test al heel licht. Het begon toen bij mij met lichtroze afscheiding wat doorzette in flink bloeden en flinke krampen. Het kan alsnog een miskraam zijn en dat je lichaam wel hcg blijft aanmaken, maar dat de testen nog donker blijven kunnen ook juist een goed teken zijn? Ik heb nu ook weinig klachten terwijl ik bijna even ver ben en geen reden heb om aan te nemen dat er iets mis is. Soms schijnen de klachten gewoon te komen en gaan. Bloedverlies lijkt me erg spannend… toch heb ik ook van zwangerschappen gehoord waarbij veel bloedverlies was en het uiteindelijk gewoon goed zat🫶🏼 Als het bloedverlies nu niet verder toe neemt, proberen hoop te houden😘 heel veel sterkte & hopelijk valt het mee
Wat vervelend! De halfwaardetijd van hcg is 3-4 dagen, dus een test blijft nog een tijd positief, ook na een miskraam. Ik hoop voor je dat het vals alarm is. Anders even contact opnemen met je verloskundige?

9 uur geleden

Verloskundige heb ik gesproken en ze kon er niet zo veel over zeggen. Ze dacht in principe aan een gesprongen vaatje, vanwege de moeizame stoelgang. Maar ze kon ook niet met zekerheid zeggen dat het goed zit..

6 uur geleden

Reactie op Roos329

Ooh wat ingewikkeld! Ik ben nu 4+6 en had bij de vorige zwangerschap op pre ...
Dank voor je reactie! Het is geen miskraam (vooralsnog). Daar js het echt te weinig bloedverlies voor. Ik heb een miskraam en een bevalling meegemaakt dus ik weet hoe het voelt en eruit ziet. Maar ik ben bang dat dat er wel aan zit te komen omdat dit allemaal geen goede voortekenen zijn. Wel bemoedigend om te lezen dat jij nu ook geen symptomen hebt. En idd, ik lees ook vaak dat het goed gaat…

2 uur geleden

Reactie op iloes

Dank voor je reactie! Het is geen miskraam (vooralsnog). Daar js het echt t ...
Ik hoop met je mee dat het allemaal tóch goed zit🫶🏼 en zolang het bloeden nog niet doorzet, is het gelukkig nog geen miskraam.. probeer die gedachte een beetje vast te houden als dat helpend is😘