11 Reacties

Misschien moet hij nog wennen? De mijne vond het eerst ook een beetje raar, maar nu is het geen probleem meer.

13 uur geleden

Reactie op MajestueuzeHorizon953442

Misschien moet hij nog wennen? De mijne vond het eerst ook een beetje raar, ...
Hoelang heeft dat bij jullie geduurd? Ik weet niet zo goed hoe ik het moet aanpakken. Moet ik nog toenadering zoeken of wachten tot hij er klaar voor is?

Reactie op OplettendeZee849947

Hoelang heeft dat bij jullie geduurd? Ik weet niet zo goed hoe ik het moet ...
Oh bij ons duurde het niet lang… Maar elk persoon is daar echt anders in. Hij heeft toen wel gevraagd of het geen kwaad kan waarop ik keihard moest lachen. Ik denk dat het echt een weekje heeft geduurd ofzo, ik heb hem toen gewoon even gelaten en erna toen nog een over gehad en duidelijk gemaakt dat er niks kan gebeuren en er niks raars aan is

13 uur geleden

Reactie op MajestueuzeHorizon953442

Oh bij ons duurde het niet lang… Maar elk persoon is daar echt anders in. H ...
Ah duidelijk!

12 uur geleden

Hier eigenlijk elke zwangerschap zo dat hij niet meer intiem wil zijn....echt de hele zwangerschap. Hij vindt het gewoon een raar idee en krijgt het niet uit zijn hoofd

12 uur geleden

Reactie op BecauseOfYou

Hier eigenlijk elke zwangerschap zo dat hij niet meer intiem wil zijn....ec ...
Hoe ga je er zelf mee om?

12 uur geleden

Reactie op OplettendeZee849947

Hoe ga je er zelf mee om?
Ik ben nu zo misselijk dat ik het wel prima vindt haha en het komt elke daarna weer goed. En je kunt ook intiem zijn zonder de echte daad 😉

12 uur geleden

Reactie op BecauseOfYou

Ik ben nu zo misselijk dat ik het wel prima vindt haha en het komt elke da ...
Haha dat heb ik nu ook maar vind het toch wel pijnlijk. Gelukkig komt het elke keer goed bij jullie

12 uur geleden

Mijn man lenen?🙈😆 hij wil wel, ik nu wat minder zin in haha

11 uur geleden

Ik zou erover praten om erachter te komen wat er achter zit, desnoods hem vragen aan de verloskundige laten stellen. Ik zou zelf er niet aan moeten denken om 9 maanden niet intiem te zijn met mijn man.

1 uur geleden

Reactie op Vorlijkemamavan2

Mijn man lenen?🙈😆 hij wil wel, ik nu wat minder zin in haha
Dat heb ik ook🤣