181 Reacties

vorige week

Ik ben ook zwanger van baby 2. Mijn dochter wordt in april 3 en ik ben inmiddels bijna 4 weken zwanger. Ik heb er veel zin in鉂わ笍

vorige week

Hier ook zwanger van baby nr 2! Nu precies 5 weken. Ons mannetje is 19 maanden nu 馃グ

vorige week

Hier ook zwanger van baby 2 馃グ nu 4+2. Heel pril dus. Onze dochter is 13 maanden.

vorige week

Reactie op RileyBee

Hier ook zwanger van baby 2 馃グ nu 4+2. Heel pril dus. Onze dochter is 13 ma ...
Ik 3+3馃き Ons meisje is van oktober'24. Dus net 2 onder 2. Ik heb er ook weer zooo'n zin in. Zelfs de bevalling 馃き馃ぃ

vorige week

Reactie op tes manuaal

Ik 3+3馃き Ons meisje is van oktober'24. Dus net 2 onder 2. Ik heb er ook we ...
Toevallig ook via een traject zwanger dan dat je het zo vroeg weet? 馃ぉ

vorige week

Ik nu 4wk+4 zwanger.. heb al een zoon van 7 jaar! Mijn man had lang de tijd nodig om te zeggen JA ik wil een 2e. Eind november mocht ik mijn spiraal eruit halen en gelijk raak! Zo bizar en onwerkelijk. Geloof het nog steeds niet. Bang dat het fout gaat. Maar heb er de volste vertrouwen in.. 7 september uitgerekend en krijg 28 januari mijn eerste echo

vorige week

Reactie op RileyBee

Nee.. Gewoon heel vroeg positief getest, dus volgens de app 3+3馃ぃ

vorige week

Reactie op MadelondeB

Ik nu 4wk+4 zwanger.. heb al een zoon van 7 jaar! Mijn man had lang de tijd ...
Wauw wat bijzonder

vorige week

Reactie op RileyBee

Jij via een traject?鉂わ笍

vorige week

Ik ben vandaag 5+1 zwanger van de 2de鉂わ笍鉂わ笍 Mijn dochter is van september 24' Dus misschien net 2 onder 2 spannend 馃馃

vorige week

Leuk! Mijn dochter is nu 11 maanden en drie dagen en ik ben er vandaag achter gekomen dat ik pril zwanger ben. Weet mn ovu niet dus ik weet niet precies hoe lang ik zwanger ben.

vorige week

Reactie op tes manuaal

Maaar niet helemaal zeker van ovulatie gezien geen testen 馃槄

vorige week

Reactie op tes manuaal

Wauw wat snel dan!! Misschien een tweeling dan? 馃き Ik wel via een traject ja, IVF 馃榿 23 december een terugplaatsing van een 5 daagse cryo gehad en 28 december teste ik licht positief. Vanochtend een knaltest! Mijn dochter is ook via IVF

vorige week

Hi! Hier ook, mannetje van ruim 2 jaar nu en nu zwanger 4 weken :)

vorige week

Reactie op RileyBee

Wauw wat snel dan!! Misschien een tweeling dan? 馃き Ik wel via een traject j ...
Bij mn dochter ook wel heeel vroeg hoor. Wauw wat bijzonder 鉂わ笍

vorige week

Hebben jullie t ook zooooooo koud en vervelend gevoel in de tepels? 馃槀

vorige week

Hee, hier ook zwanger van de tweede 4weken+2. Super blij, maar ook spannend! Mijn dochter is 21 maanden nu

vorige week

Reactie op iloes

Leuk! Mijn dochter is nu 11 maanden en drie dagen en ik ben er vandaag acht ...
Ohja, gaat vanaf de datum laatste menstruatie natuurlijk 馃ゲ, dan 4+1.

vorige week

Hier ook een 2e. Ben nu 4+5, beetje spannend maar vooral erg blij. Mijn zoontje is nu 9 maanden

vorige week

Wat leuk allemaal! Ik ben er op 1 januari achter gekomen dat we ons 2e kindje mogen verwachten in september. Nog voor mijn menstruatie getest, maar ik wist het zeker. Mn borsten deden weer zeer, net als bij de 1e 馃榿 Onze 1e is van september 2024. Nu maar hopen dat het niet dezelfde datum wordt 馃槄 merk wel dat ik aan het idee van 2 moet wennen, dat mijn zoontje niet meer de enigste gaat zijn en hij ineens heel groot lijkt nu doordat hij grote broer wordt. Dit maakt me wel emotioneel 馃ズ hebben meerdere dit?