61 Reacties
2 dagen geleden
Ik ben 3 september uitgerekend! Vorige week een vroege echo met 5w ivm roze verlies en herhaalde miskramen. Nu 6+1 en een hartje zien kloppen! Hopelijk blijft dit goed gaan 馃 馃グ
2 dagen geleden
Uitgerekend op 5 september, eerste echo is op 28 januari. In oktober miskraam gehad dit wordt onze eerste kindje dus erg spannend allemaal. Hoe is het voor jou?
2 dagen geleden
Ik ben 1 september uitgerekend. Al een echo gehad van de week en een kloppend hartje gezien 馃グ
2 dagen geleden
Hi allemaal 馃槍. Uitgerekend van ons eerste kindje rond 7 september. Ik vind het allemaal heel erg spannend en kan nog niet echt genieten na twee eerdere miskramen. 19 januari de eerste echo bij de VK en die week erop in het ziekenhuis.
Fijn dat een paar van jullie al een goede echo hebben gehad! 鈽猴笍
2 dagen geleden
Reactie op HelderdenkendeSmaragd546289
Ik ben 3 september uitgerekend! Vorige week een vroege echo met 5w ivm roze ...
Wauw super zeg. Ik heb ook al een vroege echo gehad ivm 3 eerdere miskramen. Maandag heb ik weer een echo gepland staan, dan hoop ik met 6+2 een sterk hartje te zien 馃槏
2 dagen geleden
Heyheyy!
Hier gaat alles goed鈽猴笍 gelukkig niet veel symptomen maar de test van vanmorgen liegt er niet om haha (clearblue 3+)
En aanstaande maandag de 1e echo, spannend馃懚馃徎馃┑馃┓
Volgens deze app 02-09 uitgerekend hihi
2 dagen geleden
Hi uitgeregend op 6 september dat is hoe het via de app word berekent aanstaande dinsdag heb ik een vervroegde echo met 6+2 ik heb eergisteren ook al de clear blue test 3+ gekregen dus ik vertrouw er op dat het goed zit 馃
2 dagen geleden
Reactie op Barrbb
Mijn uitgerekende datum is ook 5 september, wat leuk!
Inderdaad spannend, ...
Wat leuk!! Wanneer heb jij je eerste echo?
2 dagen geleden
Reactie op Barrbb
Afgelopen maandag heb ik de eerste echo gehad met 5+2 omdat ik krampen had, ...
Ohh wat fijn dat dat zo snel kan!! Ik duim voor je馃槉
2 dagen geleden
Reactie op Noor1401
Ik ook 02-09 uitgerekend. Wat leuk!
Jaa zeg dat wel hihi 鈽猴笍