13 Reacties
gisteren
Reactie op Cajak
Nee maar ik kan me niet voorstellen dat ik kwaad kan voor je baby!
Veel v ...
Oké! Dan wacht ik het af, doe ik rustig aan! En dan hopelijk is het snel over
gisteren
Ik was hondsberoerd donderdag. Ik had het super koud maar mn man zei dat ik zowat licht gaf zo heet was ik. Gister mn moeder gevraagd of het kwaad kon. Had gister in ene minder gevoel in m'n buik. Beetje bang dat ik toch het garnaaltje gekookt had zeg maar. Maar als het niet een aantal dagen aanhoud kan het geen kwaad en krijgt je kindje antistoffen via de placenta.
gisteren
Reactie op Claire 18-08
Dankjewel! Dit geeft me wel meer rust!
Ik doe gewoon extra rustig aan
gisteren
Ik ben ook enorm verkouden, keelpijn net scheermesjes, hoesten en had gister ook 38,1. Heb toen even gebeld met de huisarts, die zei gewoon uitzieken en rustig aan doen. Als het niet beter gaat dan weer bellen. Maar bij twijfel of als het je gerust stelt zou ik gewoon naar de dokter bellen. Zij kunnen je altijd beter helpen dan wij op internet 😉
gisteren
Ik had hetzelfde. Verhoging tussen 37,5 en 38,0 .. Ik heb rustig aan gedaan. Thuis gewerkt en even het extreem winterse weer vermeden. Ik heb enkel rooibos met gember thee gedronken, veel water en bijvoorbeeld Brinta (lactosevrij tegen slijmvorming). Heb 1 dagje reuk- en smaakverlies gehad. Na een dag of 3 werd het wel wat beter. Nu enkel keelpijn en soms een hoestje, wat droog in de neus en keel. Luister naar je lichaam, doe het rustig aan en forceer niets.
5 uur geleden
Ja tijdens ovulatie heel verkouden geweest tot ik positief testte 😊 en had twee dagen koorts van 38,5. Ben nu 6+5dagen