43 Reacties
vorige week
Mijn eerste echo is 20 januari. Snap dat het spannend is! Ik ben ook echt heel gespannen. Denk bij elke steek van wat is dit
vorige week
Reactie op FantastischeTornado744476
Mijn eerste echo is 20 januari. Snap dat het spannend is! Ik ben ook echt h ...
Dat he ik ook ja… elke pijn die ik krijg denk ik dat het mis gaat maar ja we moeten wel positief blijven. ♥️
vorige week
Ik heb 20 januari de eerste afspraak staan bij de verloskundige, hierbij ook een echo. Ik kan niet wachten om de eerste echo te zien dus ik heb 4 januari een vroege pret echo gepland staan waar ik zelf voor betaal 🤗
vorige week
Reactie op Noor1401
Wij hebben op 19 januari ook onze eerste echo. Heel spannend omdat het ook ...
Oeehh haha zelfde dag. Ik heb geen idee hoe ver ik precies ben. Ik heb ivf gehad.
vorige week
Reactie op Azusena 🩷🩵
Dat he ik ook ja… elke pijn die ik krijg denk ik dat het mis gaat maar ja w ...
Ja inderdaad! We kunnen dit❤️💙
vorige week
Reactie op GeschikteFeniks381303
Ik heb 20 januari de eerste afspraak staan bij de verloskundige, hierbij oo ...
Omg mag dat ?? Ik mocht van de klienik niet eerder gaan dan 19 januari voor de 7de week zwangerschap.
vorige week
Reactie op Norah_
Ik heb op 9 januari mijn eerste echo. Ik ben nu 5 weken + 6 dagen.
Dan ben je als het goed is precies 7 weken
vorige week
Ik verwacht dat ik mijn echo volgende week vrijdag heb. Moet de verloskundige nog bellen. Ik ben dan 5 weken zwanger.
vorige week
Reactie op Azusena 🩷🩵
Omg mag dat ?? Ik mocht van de klienik niet eerder gaan dan 19 januari voor ...
Ja dat mag zeker 🤗
vorige week
Ik verwacht dat ik mijn echo volgende week vrijdag heb. Moet de verloskundi ...
Officieel is de echo meestal op 7-8 weken ik wil ook gelijk op 5-6 als dat mag 😁
vorige week
14 januari! Ben dan 7+6 :). Ze wilde m eigenlijk later plannen, maar heb in het verleden een lege vruchtzak gehad bij 9+4 en daarom voel ik me wel ietsje prettiger bij een eerdere echo
vorige week
We hebben besloten na 1 jaar erover praten, voor een 4e kindje te gaan. En 26 Jan eerste echo. Super spannend, zoals elke keer
vorige week
Hoii allemaal, 22 januari staat de eerste echo gepland. Ik ben dan 8 weken en 2 dagen zwanger. Vind het zelf ook erg lang duren. Mijn buik is zo gevoelig, op mijn zij liggen doet gewoon al zeer.