Bij 15 dpo getest met early test (digitaal, kruidvat), was negatief. Na 2 dagen met een gewone test een mooi streepje! Dus ws heeft die digitale early test niet echt z'n werk gedaan...
Ik heb 4 dagen voor mn menstruatie een early test gedaan. Deze was negatief. Op mn nod nog een test gedaan en toen een heel licht streepje! Ik had dus gewoon even moeten wachten tot mijn gemiste menstruatie, maar gelukkig toch nog een aantal positieve testen😊
5 of 6 dagen voor me nod en deze was echt al wel duidelijk positief dat had ik niet verwacht bij me vorige kids had ik zo vroeg echt een tuur streepje en nu was hij echt zo vroeg al duidelijk.🙈
Ik had op 8dpo een eerste schaduwlijntje op de Premom test, 9dpo was die al iets duidelijker en toen had ik ook een positieve digitale clearblue digitale test.
10 DPO met middag urine.
Na 2 miskramen in 2025 ook echt zo onwerkelijk, test iedere dag meerdere keren, let op elk krampje en pijntje, ieder toilet bezoek in spanning ‘oh als er maar geen bloed bij het afvegen zit’ en kan het gewoon niet geloven!