60 Reacties
vorige week
Reactie op DeBakker
Niet 3e maar van de 4e zwanger
3 dochters van 6,4 en 10 maanden.
Wat leuk!! Ik ook van de 4e alleen dan 3 jongens!
vorige week
Reactie op Avtm
Ik ben ook in verwachting van ons derde kindje! Een dochter van 4 en een zo ...
Wat leuk! Leuk leeftijdsverschil ook tussen de kindjes.
Vind het ook spannend, maar zijn vooral heel blij met dat we in verwachting zijn.
Zoontje van 3,5 en een dochter van 2,5. Zijn elkaars beste vriendjes, zo leuk om die band te zien. En vraag me dan toch af hoe het gaat veranderen met nog 1 erbij.
vorige week
Ik vind dit een lastige voor mijn gevoel heb ik 2 kindjes 🥺. 1 zoontje van 4 en 1 zoontje die we met 12w zwangerschap zijn verloren 🥺 we hebben hem ook laten cremeren en hij is thuis bij ons ❤️ maar vind dit altijd een lastige vraag ☹️. Maar toch als iemand het vraagt benoem ik vaak voor de emotionele lading of voor het "gemak" alleen ons zoontje van 4
vorige week
Yes! In verwachting van de derde. Eerste meisje is 3 (aug '22) en tweede meisje is 1 (mei '24). Na een miskraam op de 3e verjaardag van onze oudste dochter, heb ik even een aantal maandjes nodig gehad voordat ik er weer (m.n. mentaal) klaar voor was. Begin december voelde ik dat ik er klaar voor was en die maand bewust bezig geweest om zwanger te worden en meteen gelukt wat enorm fijn is!
Heel benieuwd hoe het gaat zijn met 3 kindjes.
vorige week
Ik ben ook zwanger van ons derde kindje. Al een aantal miskramen gehad vorig jaar en komende vrijdag een echo, heel spannend. Hoop dat het ons nu gegund is! Oudste is 4,5 en jongste bijna 3 🥰
vorige week
Hier ook ik verwachting van de derde, na een aantal miskramen en bbz zwangerschappen hopen we dat deze zwangerschap op de goede plaats zit en blijft zitten. We hebben al twee jongens van 8 en 10 jaar
vorige week
Reactie op Sagittarius1
Yes! In verwachting van de derde. Eerste meisje is 3 (aug '22) en tweede me ...
Hier ook de derde op komst, oudste zoontje wordt morgen 3 (jan'23), jongste zoontje is 1 (nov'24).
Ik wilde heel graag een 3e, nu het raak is, vind ik het ineens ook heel spannend!
vorige week
Hier ook zwanger van de 3e. Ik kom er net achter omdat ik kots misselijk ben en gisteren ook al. Niet gepland en ik kan het nog niet geloven. Snap ook nog niet zo goed hoe het kan 😂 ik zit op dag 23 van mn cyclus en heb een zeer duidelijke avond test 🙈🤷🏼♀️
Wij hebben een meisje van 4 (april 21) en een jongen van 2 (nov 23) en dit wordt dan sept 2026 🙉
vorige week
Hier ook zwanger van de derde! Mijn oudste is van januari 2024 en de jongste van april 2025. Totaal onverwachts weer zwanger. We zijn mega blij maar vinden het ook ontzettend spannend. Vooral om tegen onze ouders en en mijn werkgever te vertellen.
Over 3,5 maand moeten wij ons huurhuis uit en we hebben helaas nog niks nieuws. Waarschijnlijk komen we bij mijn schoonouders terecht. Nóg spannender om daaraan te vertellen dus 😱