5 Reacties

vorige week
Hoe oud zijn je kinderen? Bij mij kwamen de contacten via het kdv en later echt nog veel meer toen mijn kind naar school ging. Een hele "village" van andere ouders, die allemaal willen helpen als het nodig is, maar ook regelmatig zorgen voor gezellig contact, vaak met maar ook wel zonder kinderen.

vorige week
Reactie op Miies
Dankjewel voor je reactie. Mijn kinderen zijn 3 en 1 . De oudste gaat vanaf ...
Dat zal een wereld van verschil maken. Dan gaat ze eens spelen bij andere kinderen, maak je een praatje met de ouders van het andere kind en als je een beetje open bent voor je situatie, dan willen mensen graag helpen is mijn ervaring. Een keer je kindje opvangen als het je teveel is, er afspraken uitlopen, je in de knoei komt met werk e.d.
Misschien kun je in het begin eens voorstellen om dan af te spreken met een andere ouder/andere ouders erbij en dan gaan dingen ook rollen.
Zo heb ik inmiddels een redelijk vast groepje moeders en kinderen om me heen, waarmee we regelmatig activiteiten doen zoals even naar een speeltuin, kinderboerderij, of gewoon bij iemand thuis lunchen ofzo. Moeders kletsen en koffie drinken terwijl de kinderen spelen.

vorige week
Reactie op Meringue04
Dat zal een wereld van verschil maken. Dan gaat ze eens spelen bij andere k ...
Open over je situatie*

6 dagen geleden
Begrijpelijk dat dit erg pittig is! Uit welke omgeving kom je? Misschien zitten hier wat leuke meiden uit je omgeving :))