6 Reacties
3 dagen geleden
Hier ook diagnose adenomyose. Ik heb dan wel heftige en pijnlijke menstruaties. Wij hebben nu even pauze na iui ronde 3. Ik zelf denk dat het probleem bij mij de innesteling is alleen de arts kan dat niet vaststellen. Wij zijn onderhand al 4,5 jaar bezig met onze kinderwens. We doen nog 1x iui en daarna de overstap op ivf!
3 dagen geleden
Ik heb ook adenomyose (en asherman), ben na icsi zwanger geraakt van mijn eerste kindje. Daarvoor leek het ook steeds mis te gaan bij de innestelling. Ik heb toen 4,5 jaar fertiliteitsbehandelingen gehad. Nu zwanger van de 2e, dat ging gelukkig heel snel
12 uur geleden
Bedankt voor al jullie reacties!
Is er bij jullie al gekeken waar het precies zit? Tegen mij werd gezegd dat het niet op de plek van innestelen zit maar als ik Google zie ik dat het vaak impact heeft op de hele baarmoederwand. Dat vind ik wel verwarrend.
En groeit het ook, laten jullie dat monitoren?
11 uur geleden
Reactie op Fleur2134
Bedankt voor al jullie reacties!
Is er bij jullie al gekeken waar het prec ...
Bij mij zit het door mijn hele baarmoeder heen
10 uur geleden
Hoi! Bij mij zit het ook door de hele baarmoeder geen en ze hebben het me tussen neus en lippen door verteld. Altijd veel bloedverlies bij menstruatie. Ik heb twee terugplaatsingen gehad van ivf behandeling. Eerste een gestopt hartje met 8 weken. En nu weer 6 weken zwanger. Bij mij gaat het innestellen juist wel. Maar ik heb ook pcos waardoor de eisprong niet goed gaat.