334 Reacties

3 weken geleden
Ik heb vanmorgen ook mijn eerste IUI gehad. Maandagochtend zagen ze op de echo 2 follikels van 14mm. Ik heb maandag avond nog gonal-f geprikt en dinsdagavond de ovitrelle. Vandaag voor het eerst een inseminatie met 11 miljoen zaadcellen gehad. Nu afwachten 馃崁馃崁馃崁ik heb nu last van wat krampjes en steken.

3 weken geleden
Reactie op Kinderwens39
Ik heb vanmorgen ook mijn eerste IUI gehad. Maandagochtend zagen ze op de e ...
Spannend! Bij mij was ee maandag op de echo maar 1 goede follikel dus daar moesten we het mee doen. De zaadjes waren wel perfect 31 miljoen馃槄. We gaan duimen de komende 2 weken. Ik had ik wat last van krampen en steken vooral na het zetten van de ovitrelle. Nu valt het wel mee alleen merk dat ik me gejaagd en een beetje paniekerig voel. Misschien door de hormonen. Ik doe het maar lekker rustig aan! Hoelang zijn jullie al bezig?

3 weken geleden
Reactie op 2ndmiracle
Spannend! Bij mij was ee maandag op de echo maar 1 goede follikel dus daar ...
Ik kreeg geen echo meer dus ik moet maar vertrouwen dat er nog 2 eitjes zijn. Niet meer of minder en dat ze goed gegroeid zijn. Dat vind ik wel spannend want bij mijn vorige cyclus had ik opeens 5 eitjes!
Wij zijn vanaf september 2023 bezig. Dec 2023 een bbz gehad. En daarna nooit meer een positieve test gehad.

3 weken geleden
Reactie op Kaatje24
Hier op het wachtbankje van onze 3de IUI. Ik wil morgen gaan testen op 11dp ...
Spannend!! Heb je symptomen?

3 weken geleden
Reactie op Kinderwens39
Ik kreeg geen echo meer dus ik moet maar vertrouwen dat er nog 2 eitjes zij ...
Dat is zeker spannend. Dan heb je de vorige cyclus geen iui gehad. Dat is ook al een hele tijd. Wij ook al vanaf eind 2022. Februari 2023 een bbz gehad en juli 2024 een vroege miskraam. Zo frusterend omdat er bij ons beiden niet echt iets is gevonden waardoor het niet zou moeten lukken. We hebben een zoontje van bijna 7. Is het jullie eerste kindje? Als ik teveel vraag moet je het gewoon zeggen hoor!

3 weken geleden
Reactie op Kaatje24
Hier op het wachtbankje van onze 3de IUI. Ik wil morgen gaan testen op 11dp ...
Wat spannend, ik ga voor je duimen hoor. 鉂わ笍

3 weken geleden
Reactie op 2ndmiracle
Dat is zeker spannend. Dan heb je de vorige cyclus geen iui gehad. Dat is ...
Bij ons hebben ze ook niks gevonden. Alles is gewoon goed!
Voor ons is het ons eerste kindje. Mijn man heeft wel al een zoontje.

3 weken geleden
Reactie op Kinderwens39
Bij ons hebben ze ook niks gevonden. Alles is gewoon goed!
Voor ons is het ...
Ah ja dan zitten we dus een beetje in hetzelfde schuitje. Misschien dat dit net het zetje is wat we nodig hebben. Daar hoop ik op. Het worden in ieder geval 2 spannende weken. Ze heeft me echt geadviseerd pas de 15e te testen. Dat word echt lastig馃槄

3 weken geleden
Ik sluit aan, dinsdag heb ik de 2e echo voor IUI1, vorige keer was geannuleerd ivm overstimulatie helaas
Hopen op veel positieve testen deze maand 馃崁馃檹

3 weken geleden
Reactie op Carolaaa1987
Ik sluit aan, dinsdag heb ik de 2e echo voor IUI1, vorige keer was geannule ...
Ik had vorige cyclus ook een overstimulatie (5 eitjes) ik werd best wel snel weer ongesteld. Vanmorgen mijn eerste IUI gehad. Als het goed is had ik nu 2 eitjes馃崁

3 weken geleden
Reactie op Kinderwens39
Ik had vorige cyclus ook een overstimulatie (5 eitjes) ik werd best wel sne ...
Oh wat fijn zeg kon je weer verder 鈽猴笍 ik ook snel ongesteld, maar nog steeds overstimulatie dus maand wachten. Maar overstimulatie was ook iets positiefs zei ze dinsdag want dan heb je veel ei voorraad nog zei ze

3 weken geleden
Reactie op Carolaaa1987
Oh wat fijn zeg kon je weer verder 鈽猴笍 ik ook snel ongesteld, maar nog steed ...
Ja, ik mocht gelijk doorgaan. Bij mijn eerste follikel zagen ze wel 2 oude follikels zei ze. Maar verder was alles goed. Ook weer 2 nieuwe...

2 weken geleden
Reactie op Carolaaa1987
Ik sluit aan, dinsdag heb ik de 2e echo voor IUI1, vorige keer was geannule ...
Ik ga voor je duimen dat je dinsdag een goede echo hebt en inderdaad we gaan hopen op veel positieve testen鉂わ笍鉂わ笍馃崁