99 Reacties

vorige week
Hoi K44tje,
Geen punctie gehad, maar wel een terugplaatsing gehad 10 mei.
Herkenbaar van de testen. Ik heb vanmorgen getest maar die was negatief . Fijn om te weten dat de ovitrelle uit mn systeem is. Nu weer braaf wachten.
Succes 馃

vorige week
Hoi!
Vandaag laatste echo gehad en nu wachten op een belletje wanneer ik de ovitrelle mag spuiten en de tp heb馃槉
Succes allebei, het wachten blijft moeilijk

vorige week
Ik heb 6 mei de punctie gehad en 9 mei een verse terugplaatsing! 馃檹馃徎馃崁
Ik mag 21 mei testen.
Jij a.s. vrijdag dan K44tje??

vorige week
Reactie op K44tje
Mijn ziekenhuis zegt 14 dagen dus dat zou maandag zijn
Okee! Bij mij zeggen ze 15 dagen na de punctie, 12 dagen na de terugplaatsing. Super spannend馃馃徎

vorige week
Reactie op soena
Hi,
Ik heb 8 mei een cryo terugplaatsing gehad. De ziekenhuis heeft mij ge ...
Oh echt joh, maak je jezelf daar niet helemaal gek mee? Dat zou ik wel hebben namelijk 馃檲, probeer echt te wachten, of ik moet ineens symptomen ervaren o.i.d.

6 dagen geleden
Reactie op soena
Ik probeer vol te houden en dan in de ochtend doe ik iedere keer weer een t ...
Ik probeer zoveel afleiding te zoeken, zorgen dat ik de testen niet binnen handbereik heb. En daarnaast tegen mezelf zeggen dat het nu toch nog geen zin heeft en ik mezelf alleen maar gek maak, tot nu toe lukt het, maar ik zit pas op de 4e dag na de terugplaatsing 馃槀馃檲

6 dagen geleden
Reactie op K44tje
Oehh spannend hoeveel mogen er bij jou groeien ? (Als ik vragen mag natuurl ...
Tuurlijk mag je dat vragen! Met de tp word er 1 cryo gebruikt

6 dagen geleden
Reactie op soena
Ik probeer vol te houden en dan in de ochtend doe ik iedere keer weer een t ...
Ik wilde de vorige ronde ook eerder testen maar m'n man hield me tegen馃ぃ dus toen maar 1 dag eerder getest

6 dagen geleden
Ik praat ook graag mee,
Ik heb wo 7 mei punctie gehad en za 10 mei terugplaatsing.
Ik mag pas 14 dagen na de tp testen, maar vorige keer werd ik 13 dagen na de punctie al ongesteld,
Ik heb nog geen test drang gelukkig.
Hadden jullie lang of kort schema

6 dagen geleden
Ik weet nu wel meer馃槉 vanavond ovitrelle gezet en aankomende maandag 19 mei de tp馃

5 dagen geleden
Hii, ik heb vorige week donderdag mijn eerste TP gehad na ons ICSI traject. Geen verse TP, maar een 5 daagse cryo. Nu heb ik vandaag (dus 6 dagen na terugplaatsing) getest (officiele testdag is pas dinsdag) en ik lijk toch echt iets te zien?! Of ben ik gek? 馃ゲ馃檹馃徏 het was geen ochtendurine!

5 dagen geleden
Reactie op 2021mama
Hii, ik heb vorige week donderdag mijn eerste TP gehad na ons ICSI traject. ...

Ik zie hier heerlijk gezegd niks op, maar ik weet wel van dit forum dat foto's die hier geplaatst worden altijd heel veel kwaliteit verliezen, dus wie weet ligt het daar aan!

5 dagen geleden
Reactie op 2021mama
Hii, ik heb vorige week donderdag mijn eerste TP gehad na ons ICSI traject. ...

Ik lijk het ook te zien. Heb je iets van ovitrelle gebruikt en wanneer? Is het een extra gevoelige test?

5 dagen geleden
Hi allen,
Ik krijg zaterdag een 5 daagse cryo terug geplaatst. Ter ondersteuning moet ik zaterdag nog een keer gonassi spuiten dus te vroeg testen deze keer heeft geen zin omdat hij dan sowieso positief is door de spuit 馃檲
Hoe voelt iedereen zich?