143 Reacties

3 weken geleden
Wat spannend zeg en wat een lang traject zitten jullie al in. Ik hoop op een hele goede terugplaatsing die lekker blijft plakken voor jullie.
Wij zijn sinds vorig jaar zomer bezig voor een tweede (onze oudste is 5) en hadden 3 weken terug een positieve test, alleen helaas toch in een vroeg stadium misgegaan hoorde we vandaag bij de echo, dus ook wij hebben ergens in de komende weken een terugplaatsing staan.

2 weken geleden
Reactie op Tree
Aah wat verdrietig dat het mis is gegaan :(
Spannend om het dan weer aan t ...
We hebben nog 6 cryos dus we hebben wat dat betreft echt heel veel geluk!

2 weken geleden
Hoe heb jij de stimulatie en punctie ervaren met PCOS? Ik ben afgelopen zaterdag begonnen met stimuleren en ben dus inderdaad ook heel bang dat de kwaliteit er op achteruit gaat. Ik heb namelijk zo’n hoge AMH. De kans is groot dat het bij ons ook een freeze all wordt ipv verse terugplaatsing

2 weken geleden
Reactie op wensmam
Hoe heb jij de stimulatie en punctie ervaren met PCOS? Ik ben afgelopen zat ...
Ik vond het heel intensief! Vanaf 5 dagen voor de punctie kon ik niet meer goed lopen en leek de hele dag een opgave. Dit heeft tot zeker 2 weken na de punctie geduurd.
Ik was uiteindelijk heel blij met de freeze all. Zo kreeg mijn lijf echt even de tijd om te herstellen. Mocht ik nu zwanger raken van de 1e cryo tp dan is de start gevoelsmatig veel stabieler

2 weken geleden
Reactie op Tree
Ik vond het heel intensief! Vanaf 5 dagen voor de punctie kon ik niet meer ...
Ai shit… dit klinkt niet heel lekker. Hoe lang heb jij uiteindelijk gespoten? Ik vind het dus echt zo spannend allemaal. Wat als ik in een keer een hele slechte stimulatieronde heb of wat als de kwaliteit helemaal shit is.
Ik wil ook graag een freeze all hoor! Wij zijn nu namelijk een hele verbouwing aan het voorbereiden en net na de punctie verwacht ik dat wij gaan verhuizen en dus verbouwen. Voor mijn gevoel geef ik de (hopelijke cryo’s) dan ook echt een eerlijke kans ipv in een gestrest lijf in te moeten nestelen

2 weken geleden
Oe spannend ! Ik verwacht ieder moment mijn menstruatie en ga dan op dag 3 gonal-F spuiten… ben inmiddels al 7 dagen decapeptyl aan t spuiten

2 weken geleden
Reactie op wensmam
Ai shit… dit klinkt niet heel lekker. Hoe lang heb jij uiteindelijk gespote ...
Jaa was zeker niet fijn maar achteraf had ik me erger voorgesteld, gek genoeg hahah.
Begrijpelijk en herkenbaar die spanning! Het is ook zo'n moment opname.
Klinkt inderdaad als een verstandige beslissing! Ik maakte vlak na de punctie ook een baan wissel. Extra lekker dat je lijf in zo'n life event even mag bijkomen

2 weken geleden
Reactie op Tree
Spannend! Dat is voor het stimuleren denk ik?
Ja klopt, en heb dan vrijdag een echo om te zien hoe de eitjes groeien en hoeveel

2 weken geleden
Reactie op HopefullP
Hoi,
Net bericht gehad dat we 23 juni de TP van een cryo hebben, spannend! ...
Spannend! Wij hebben de 24ste de terugplaatsing. Ik slik ook estradiol en krijg een andere variant van de utrogestan. Was erg misselijk van die hormonen. Dus ben heel benieuwd hoe deze nieuwe variant het gaat doen bij mij. Estradiol geeft me ook misselijkheid hoor, hoe zit het bij jou qua bijwerkingen?