10 Reacties

2 jaar geleden

Ik gebruik nu voor de 4e ronde utrogestan. In het ziekenhuis standaard procedure bij iui. Ik gebruik 2x200mg. Het zijn vaginale capsules met olie erin welke door je vaginaslijmvlies opgenomen wordt. Wat je niet opneemt komt er vanzelf weer uit dus inlegkruisje is wel aan te raden want het is vette troep. Van de 4 rondes dat ik het gebruik heb ik 3x 2 dagen voor de testdatum al bruin verlies gehad. Ik mag dan testen en als deze negatief is stoppen. Ben dan binnen 24/48 uur ongesteld. Qua bijwerkingen heb ik er geen last van gelukkig.

2 jaar geleden

Reactie op smurfie85

Ik gebruik nu voor de 4e ronde utrogestan. In het ziekenhuis standaard proc ...
Bedankt voor je reactie! Gebruik jij ook 2 tabletjes per keer? Dus 2x 2 per dag zegmaar. We gaan zaterdag op vakantie en dan heb ik m’n eisprong, zal niet heel lekker zijn met die troep in een bikini… ik ben heel erg benieuwd! Heb je dat bruin bloedverlies niet gehad in vorige cyclussen?

2 jaar geleden

Reactie op BabyNRB

Bedankt voor je reactie! Gebruik jij ook 2 tabletjes per keer? Dus 2x 2 per ...
Mijn tabletten zijn 200mg dus ik gebruik er 1 per keer. Vorige ronde had ik een ander merk omdat de utrogestan niet leverbaar was en daar moest ik er twee van. Ik was de eerste ronde met vakantie en dan gingen we ‘s morgen altijd ontbijten in het dorp dus even lopen. Ik bracht dan de pil in voor we weg gingen en door het lopen was dan het meeste er wel uit zodat het in m’n bikini broekje wel mee viel. Mijn menstruaties begonnen voor het traject ook altijd met een paar dagen bruin verlies. Maar bruin verlies kan ook een bijwerking zijn. Echt ongesteld wordt ik niet tijdens gebruik. Vandaag is dag 4 na iui en heb wat buikkrampen. Kan ook door de utrogestan komen al hoop ik natuurlijk dat het de innesteling is (wel wat vroeg) Fijne vakantie alvast!

2 jaar geleden

Reactie op smurfie85

Mijn tabletten zijn 200mg dus ik gebruik er 1 per keer. Vorige ronde had ik ...
Dat is een goede tip! Bedankt! Ik heb dus ook 200 mg per pil maar moet 800 mg per dag gebruiken. Is dit jouw 4e ronde iui? Wel heeeel spannend. Ik ga voor je duimen 🤞🏼

2 jaar geleden

Mag ik vragen waarom kinder aspirine erbij? Ik ga deze maand de eerste ronde in met utrogestan

2 jaar geleden

Reactie op 9310

Mag ik vragen waarom kinder aspirine erbij? Ik ga deze maand de eerste rond ...
Dat adviseren de artsen omdat het je bloed zou verdunnen 😊

2 jaar geleden

Reactie op BabyNRB

Dat adviseren de artsen omdat het je bloed zou verdunnen 😊
Hoe lang moet je die kinderaspirine nemen?

2 jaar geleden

Reactie op Lara82

Hoe lang moet je die kinderaspirine nemen?
Elke avond, tot ik stop met de utrogestan.
Hey, ik weet dat deze bericht een oude bericht is. Maar zijn er dames die weten waar ik deze kinderaspirine kan kopen? Hoe ziet de verpakking eruit?

8 uur geleden

Reactie op VeelzijdigeGletsjer794699

Hey, ik weet dat deze bericht een oude bericht is. Maar zijn er dames die w ...