10 Reacties
2 jaar geleden
Ik gebruik nu voor de 4e ronde utrogestan. In het ziekenhuis standaard procedure bij iui. Ik gebruik 2x200mg.
Het zijn vaginale capsules met olie erin welke door je vaginaslijmvlies opgenomen wordt. Wat je niet opneemt komt er vanzelf weer uit dus inlegkruisje is wel aan te raden want het is vette troep.
Van de 4 rondes dat ik het gebruik heb ik 3x 2 dagen voor de testdatum al bruin verlies gehad. Ik mag dan testen en als deze negatief is stoppen. Ben dan binnen 24/48 uur ongesteld.
Qua bijwerkingen heb ik er geen last van gelukkig.
2 jaar geleden
Reactie op smurfie85
Ik gebruik nu voor de 4e ronde utrogestan. In het ziekenhuis standaard proc ...
Bedankt voor je reactie! Gebruik jij ook 2 tabletjes per keer? Dus 2x 2 per dag zegmaar. We gaan zaterdag op vakantie en dan heb ik m’n eisprong, zal niet heel lekker zijn met die troep in een bikini… ik ben heel erg benieuwd! Heb je dat bruin bloedverlies niet gehad in vorige cyclussen?
2 jaar geleden
Reactie op BabyNRB
Bedankt voor je reactie! Gebruik jij ook 2 tabletjes per keer? Dus 2x 2 per ...
Mijn tabletten zijn 200mg dus ik gebruik er 1 per keer. Vorige ronde had ik een ander merk omdat de utrogestan niet leverbaar was en daar moest ik er twee van.
Ik was de eerste ronde met vakantie en dan gingen we ‘s morgen altijd ontbijten in het dorp dus even lopen. Ik bracht dan de pil in voor we weg gingen en door het lopen was dan het meeste er wel uit zodat het in m’n bikini broekje wel mee viel.
Mijn menstruaties begonnen voor het traject ook altijd met een paar dagen bruin verlies. Maar bruin verlies kan ook een bijwerking zijn. Echt ongesteld wordt ik niet tijdens gebruik.
Vandaag is dag 4 na iui en heb wat buikkrampen. Kan ook door de utrogestan komen al hoop ik natuurlijk dat het de innesteling is (wel wat vroeg)
Fijne vakantie alvast!
2 weken geleden
Hey, ik weet dat deze bericht een oude bericht is. Maar zijn er dames die weten waar ik deze kinderaspirine kan kopen? Hoe ziet de verpakking eruit?
8 uur geleden
Reactie op VeelzijdigeGletsjer794699
Hey, ik weet dat deze bericht een oude bericht is. Maar zijn er dames die w ...