14 Reacties
2 uur geleden
Reactie op Didjaa
Heey,
Ik herken je gebruikersnaam van een paar maanden geleden, nog voor j ...
Ahh! We zijn nu inderdaad per 1 sept officieel verhuisd. Wat spannend voor jullie ook! Zitten jullie al in een traject, of vooral onderzoeken? Heel veel succes! Dat hoop ik ook zoooo voor ons allemaal!
2 uur geleden
Reactie op BabyNRB
Ach jeetje.. Ik kom niet zo vaak iemand tegen die ook al zo lang bezig is. ...
Dat hoor je inderdaad niet vaak. Wij hebben jaren natuurlijk geprobeerd zonder succes, allerlei alternatieve wegen bewandeld, 1 icsi-ronde gedaan en afgelopen oktober voor het allereerst zwanger wat een miskraam is geworden. Intussen ben ik al veertig plus dus dat maakt het extra spannend.
1 uur geleden
Reactie op HkwHgl
Dat hoor je inderdaad niet vaak. Wij hebben jaren natuurlijk geprobeerd zon ...
Dat kan ik me voorstellen... Ons enige geluk is dat we jong zijn. Was je zwanger van een terugplaatsing? En heb je nog meer embryo's? Wij hebben ook de alternatieve route gelopen, voornamelijk homeopathie en daar ben ik nu helemaal 'schoon'...
1 uur geleden
Reactie op BabyNRB
Dat kan ik me voorstellen... Ons enige geluk is dat we jong zijn. Was je zw ...
Ik heb twee terugplaatsingen gehad die niet tot een terugplaatsing hebben geleid helaas, we hebben geen embryo's meer en gaan ook geen nieuwe ronde doen. De zwangerschap was dus volkomen natuurlijk, zo'n enorme verrassing! En dus ook intens verdrietig dat het niet heeft doorgezet.
Homeopathie doe ik ook al een tijdje, net als acupunctuur en ook wat "vagere" behandelingen.
Ik vind je positiviteit inspirerend, dank daarvoor 💚
1 uur geleden
Reactie op BabyNRB
Ahh! We zijn nu inderdaad per 1 sept officieel verhuisd. Wat spannend voor ...
Onderzoek hebben we afgelopen zomer gehad, alles was goed. Gyn zei toen nog een half jaar te proberen (ivm mk okt'24 met lange nasleep van 3,5mnd)
Helaas zijn we een half jaar verder en nog niets..
Dus we gaan kijken of het medicatie wordt of iets als iui of een hsg...
Mijn Lf is maar 9 dagen, denk zelf dat het daar dus mis gaat steeds... dus dan zou medicatie wellicht een oplossing kunnen zijn!
Gaan jullie nu op Ibiza ook weer in de molen of zelf proberen?
33 minuten geleden
Reactie op Didjaa
Onderzoek hebben we afgelopen zomer gehad, alles was goed. Gyn zei toen nog ...
Zo apart he dat ze soms gewoon niets vinden.. Maar idd een LF van 9 dagen, hopelijk kunnen ze daar iets mee! Spannend! Veel succes.
Nee, we gaan voor nu niet meer de molen in. We hebben wel nog embryo's dus we zouden die terug kunnen laten plaatsen maar willen eerst weer zelf proberen... In Spanje wordt ook niets vergoed en ik heb er gewoon zo'n vertrouwen in. Weet ook niet precies waarom...