15 Reacties

gisteren
Dit klinkt als een heel bekend verhaal! Het is zo ongrijpbaar en zo frustrerend. Hopelijk komen jullie er uit en kan je hier samen de juiste weg in vinden.
Een dikke knuffel!

gisteren
Mijn partner is dan wel een vrouw maaar bij dit soort dingen meer een man, weet ze zelf ook. Ik was hier eerst ook gefrustreerd over. Ik heb nu een kalender die bijhoudt in welke dag ik zit en sindsdien vraagt ze meer en toont ze meer interesse, het wordt daardoor iets meer tastbaar voor hen, het gebeurd namelijk niet in hun lichaam en ze voelen niet wat wij voelen. Wellicht een idee?

18 uur geleden
Dankjulliewel dames voor jullie reacties! Het is wel een beetje een eye-opener moet ik zeggen. Ik had niet verwacht dat jullie aan zouden geven dat jullie mannen (en vrouw) het ook niet doen. Misschien verwacht ik hierin dan teveel van hem. Dat zorgt voor een hoop frustratie. Ik denk dat ik ga proberen dat wat meer los te laten. Ik mis alsnog wel wat steun en betrokkenheid, maar ga dit dan misschien wat meer op een andere manier verwachten.

17 uur geleden
Hier wel de volledige steun van mijn man. Hij vraagt hoe het gaat, waar ik in mn cyclus zit, wanneer k ga ovuleren en ongesteld word. Maar misschien komt dit doordat wij in een traject zitten en een kind niet van zelfsprekend is voor ons. Hij komt ook altijd mee naar de echo's , ik mag 'niet' alleen gaan want hij wilt het ook horen haha🤷🏻♀️. Tips kan ik je dus helaas niet meegeven , maar zoals ik hier lees zijn de meeste mannen dus zo🙄. Maar ik begrijp je frustratie ook wel omdat het een wens van beiden is. Dikke knuffel en veel succes met de aankomende rondes 🌸

16 uur geleden
Reactie op Linnie456
Dankjulliewel dames voor jullie reacties! Het is wel een beetje een eye-ope ...
Wat wel kan helpen is een beetje uitleggen hoe een cyclus werkt. Dat heeft hier zeker geholpen!
Mannen weten dat vaak niet namelijk en dat is ook logisch.
Ik heb ook gezegd dat ik begrijp dat het lastig is, want hij voelt verder niks.
Het is ook gewoon echt een rollercoaster vind ik, vooral als het langer duurt allemaal

16 uur geleden
Ik snap je frustratie alleen denk ik dat wij vrouwen er veel meer mee bezig zijn dan de partners. Ik had tijdens de wachtweken zo’n ontzettende testdrang terwijl mijn man niet begreep waarom ik niet gewoon kon wachten😂
Ik denk dat ze vaak niet begrijpen wat het voor een impact kan hebben voor ons om er de hele tijd mee bezig te zijn.

15 uur geleden
Mannen ervaren het zo anders dan dat wij doen, mijn vriend vraagt wel eens wanneer ik vruchtbaar ben maar eigenlijk vind ik het leuker dat hij het niet weet zodat er voor hem geen druk op zit zeg maar..
Als ik ongesteld ben geworden troost hij me wel omdat ik dan verdrietig ben dat het niet is gelukt maar het is inderdaad ook wel zo (wat ik hier al lees) dat mannen de cyclus ook niet begrijpen en niet voelen wat wij voelen.
Tips heb ik helaas niet voor je maar ik herken je verhaal zeker wel! Dikke knuffel😊

8 uur geleden
Dankjullie allemaal! Ik vind inderdaad ook wel als ik aangeef dat ik wat steun nodig heb en wat interesse dat hij daarin wel wat meer zou kunnen geven, maar blijkbaar zit dat er niet in. Ik snap wel dat wij vrouwen er veel meer mee bezig zijn, maar als je ook een kinderwens hebt dan verwacht je wel iets meer belangstelling en betrokkenheid.
Lastig dat mannen soms zo simpel zijn 😅. Ik lees hier maar een enkele man die wel heel betrokken is. Lijkt me heel fijn!