61 Reacties

Hoi wij zitten in onze eerste ronde. Laatste wachtweek gaat morgen in. Ik probeer voor mezelf er zo nuchter mogelijk in te blijven staan. Hoop houden we natuurlijk altijd wel maar probeer me er zo min mogelijk druk om te maken. Ik heb helaas sinds de inseminatie last van buik krampen en steken. Volgens het ziekenhuis niks ernstigs dus blijven hoop houden. Van de gonal en ovitrelle wisselende bijwerkingen gehad voornamelijk hoofdpijn ervaren

2 maanden geleden

Ik heb deze cyclus ook voor het eerst IUI gehad icm gonal f en ovitrelle. Van de gonal f werd ik wat vermoeid en af en toe hoofdpijn. Van de ovitrelle kreeg ik ook lichte hoofdpijn, verder geen bijwerkingen. Van de IUI heb ik wel wat krampen erna ervaren, maar dat was het eigenlijk. Ik vond het allemaal goed te doen. Heb wel moeite met de wachtweken😊

2 maanden geleden

Gaan jullie binnenkort starten met een IUI traject?

2 maanden geleden

Reactie op SpeelseBlauw

Gaan jullie binnenkort starten met een IUI traject?
Wij zijn al gestart eerste poging heelas mislukt nu maandag me tweede insiminatie gehad maar vroeg me af welke klachten vrouwen hebben ervaren na de insiminatie want nu de tweede keer heb ik echt veel buikkrampen vooral in de avond en voel dat me darmen in de waar zijn moet hele tijd naar wc en heel erg moe echt heel erg moe

2 maanden geleden

Reactie op VindingrijkeLuipaard952553

Hoi wij zitten in onze eerste ronde. Laatste wachtweek gaat morgen in. Ik ...
Ow echt ja bij mij is het maandag geweest de inseminatie dus ik loop week achter dan jij ik heb juist na vier dagen ook veel krampen en moet vaak naar de wc door me darmen en krampen bij de eerste iui had ik helemaal geen klachten dus vraag me nu af of dit wel goed is

2 maanden geleden

Reactie op SpeelseBlauw

Ik heb deze cyclus ook voor het eerst IUI gehad icm gonal f en ovitrelle. V ...
Ahhw ja die wachtweken zijn echt vervelend

2 maanden geleden

Reactie op AmelieMyla

Ow echt ja bij mij is het maandag geweest de inseminatie dus ik loop week a ...
Ohh dat zijn wel wat meer klachten dan ik herken en ook wel echt vervelend. Hopen dat deze ronde raak is🍀🤞🏼

2 maanden geleden

Reactie op SpeelseBlauw

Ohh dat zijn wel wat meer klachten dan ik herken en ook wel echt vervelend. ...
Ja bij de eerste keer had ik ook helemaal geen klachten vandaar dat dit even wennen voor me is 🙏

2 maanden geleden

Hoe gaat het nu met jou ?

Reactie op AmelieMyla

Hoe gaat het nu met jou ?
Ja hetzelfde eigenlijk. Wel getest of de ovitrelle uit m’n lijf is en dat is het geval dus vanaf nu om de dag testen en anders door naar de volgende. Hoe is het met jou?

2 maanden geleden

Wij zijn nu bezig met onze 2e ronde, zonder medicatie. De eerste keer had ik relatief veel krampen na de inseminatie en voor m'n menstruatie kwam. Wel was ik 2 weken te laat met menstrueren. Nu afgelopen dinsdag weer inseminatie gehad en deze keer vrij weinig kramp/rommelig gevoel. Volgens de artsen was dit de perfecte timing dus ik ben benieuwd en heel hard aan het duimen🤞

2 maanden geleden

Goedemiddag! Ik heb toevallig vanmorgen mijn 1e inseminatie gehad, echter kregen we wel meteen de mededeling dat er na wassing maar 200.000 geschikte zaadcellen waren ipv de minimale norm van 1mln. Er is overleg geweest met de arts en die liet de keuze bij ons om toch te insemineren of niet. Aangezien we toch al startklaar in de stoel zaten hebben we akkoord gegeven onder het mom baadt het niet dan schaadt het niet 🤷🏼‍♀️ als dit volgende maand weer zo zal zijn dan zijn we sneller dan verwacht uit het IUI traject 😫

2 maanden geleden

Hi, ik heb vorige week 2e IUI gehad. Ik had na het spuiten van de ovitrelle 3 dagen een opgeblazen gevoel en verder last van pijnlijke borsten en stemmingswisselingen. Moet wel zeggen dat ik de eerste inseminatie helemaal geen buikkrampen had, maar na de tweede inseminatie wel. Probeer vooral afleiding te zoeken en niet te veel op te zoeken.. hoe moeilijk het ook is!

2 maanden geleden

Reactie op WeldenkendePlaneet262189

Hi, ik heb vorige week 2e IUI gehad. Ik had na het spuiten van de ovitrelle ...
Je heb helemaal gelijk alleen nu na zes dagen zie ik soort van bruine vlekjes ( afscheiding) begrijp niet zo goed wat dit kan zijn omdat ik bij eerste iui dit niet had

2 maanden geleden

Reactie op AmelieMyla

Je heb helemaal gelijk alleen nu na zes dagen zie ik soort van bruine vlekj ...
Dat zou het begin van heel goed nieuws kunnen zijn, maar nog wel te vroeg om een echte conclusie eraan te hangen. 🙏🏻

2 maanden geleden

Ja hetzelfde eigenlijk. Wel getest of de ovitrelle uit m’n lijf is en dat i ...
Ahhw ik hoop het echt voor je dat je dit keer zwanger bent 🫶 , bij mij pijnlijke borsten nu 9 dpo en beetje opgeblazen buik en heel erg moe en af en toe rare steekjes heb tegen mezelf gezegd dat ik pas ga testen bij 14de dpo ( maar stiekem wil ik het ook vandaag al doen ) 🤣

2 maanden geleden

En hoe gaat het nu met je ?

Reactie op AmelieMyla

En hoe gaat het nu met je ?
Helaas gisteren ongesteld geworden ☹️

2 maanden geleden

Hier zitten we in ronde 3 van de IUI. We volgen het traject omdat we onverklaarbaar verminderd vruchtbaar zijn. Heb een dochter van 9. Die was er bij poging 1. Nu voor een 2e en dus met veel moeite. Heb zonet weer een vaginale bloeding gekregen na ontlasting, 4 dagen voor nod. Zo gaat het elke keer. Dus ga er weer vanuit dat ook poging 3 niet in gelukt ... Blijf aangeven bij het ziekenhuis dat ik elke maand, 4 dagen voor nod, spotting heb en dat niet normaal vind. Maar er wordt steeds gezegt dat dat normaal is. Had het nooit voor mijn zwangerschap van mijn dochter, en werd zo zwanger. En nu wel en maar niet zwanger. Heb het idee dat er meer speelt maar dat er niet verder wordt gekeken. Heel frustrerend . Het is ook lastig om nog in de iui te vertrouwen als het steeds mis gaat. Hoe vinden jullie het hele proces en hoe houden jullie het vertrouwen er in?

2 maanden geleden

Helaas gisteren ongesteld geworden ☹️
Ahhw meid :( het is ook niet makkelijk hè maar positief blijven he en niet opgeven 🙏🫶 ik vind het ook echt slopend