33 Reacties

2 dagen geleden

Ik had gisteren meegekregen van een lid, dat je bij optie andere moet zetten deze testjes dan pas zie je de Piek

2 dagen geleden

Cd9 12/6 zie ik een positieve

2 dagen geleden

Lh schommelt altijd, dit zegt niet zoveel. Ziek zijn kan je eisprong inderdaad ook wel uitstellen.

2 dagen geleden

Reactie op Gysa

Cd9 12/6 zie ik een positieve
Die is niet positief馃檭 TS, idd wat Ikigai zegt, je LH schommelt heel erg, en kan inneens positief worden. En hij kan ook snel weer dalen. Daarom wordt er aan geraden om minimaal 2x per dag te testen. Ook kan je eisprong varieren. Dus je app kan dag 17 aangeven, maar het kan ook een keer op dag 13 of 21 zijn bijvoorbeeld.

2 dagen geleden

Reactie op babynest

Die is niet positief馃檭 TS, idd wat Ikigai zegt, je LH schommelt heel erg, ...
Hoezo is die niet positief 馃 Als de andere lichter zijn geworden kan je dat beschouwen als positief bij sensitest. Of tja hangt ook af of ze donkerdere heeft gehad dan is het voor haar niet positief nee

2 dagen geleden

Reactie op babynest

Die is niet positief馃檭 TS, idd wat Ikigai zegt, je LH schommelt heel erg, ...
Sluit mij hier helemaal bij aan!

2 dagen geleden

Reactie op Gysa

Hoezo is die niet positief 馃 Als de andere lichter zijn geworden kan je da ...
Kans lijkt me klein als ts normaal en langere cyclus heeft dat ze plots ovuleert op dag 10. Een aflopende test na een donkere streep zegt niet zoveel tenzij je rond je vermoedelijke eisprong zit, maar ik vind haar test dag 9 ook niet net aan positief.
Ik zou zeggen probeer echt door te testen. Mijn ovulatie was namelijk ook 2 dagen later dan dat mn app aangaf. Er zat totaal geen opbouw bij mij in alleen de dag zelf . Ik testte 3 keer per dag en vond mn piek s avonds om half 11 op cyclus dag 18 Echt door testen!

2 dagen geleden

Reactie op Ikigai

Kans lijkt me klein als ts normaal en langere cyclus heeft dat ze plots ovu ...
Aha okey op die manier ja

2 dagen geleden

Reactie op Ikigai

Lh schommelt altijd, dit zegt niet zoveel. Ziek zijn kan je eisprong inderd ...
Bedankt voor het meekijken! Ik was een beetje bezorgd maar jouw reactie geeft wel rust

2 dagen geleden

Reactie op AvontuurlijkeHinde928570

Ik zou zeggen probeer echt door te testen. Mijn ovulatie was namelijk ook 2 ...
Bedankt voor je geruststelling! Ik ben nog nieuw met ovulatietesten en bij alle voorbeelden zie je zo鈥檔 stijgend lijntje. Dat het niet zo hoeft te zijn geeft veel rust!

Reactie op GrandiozeMarmer892380

Bedankt voor je geruststelling! Ik ben nog nieuw met ovulatietesten en bij ...
Ja dat had ik dus ook! Ik deed eerst die met de action mijn 1e ronde. En geen piek te bekennen met die van de action rondom mijn verwachte dagen. Blijkt dat mn ovulatie gewoon later was en het lag niet aan die testen. Daarom vanaf de 2e ronde ben ik vanaf dag 10/11 3 keer per dag gaan testen. En pas 2 dagen later mijn piek gevonden na de verwachte dagen in mijn app. Alleen de dag zelf was er dus een stijging maar die dagen daarvoor dus alles laag! Echt door testen!

2 dagen geleden

Het is zeker normaal dat de lh schommelt , Blijven testen elke dag 2 x en als je wenst kan ook 3 keer rond de dagen dat u ovulatie zou komen, En altijd 5 min wachten voor je een foto neemt , Soms komt het later of eerder , Dat is normaal

2 dagen geleden

Reactie op Irmante

Het is zeker normaal dat de lh schommelt , Blijven testen elke dag 2 x en ...
Bedankt voor het advies!

gisteren

Mijn eerste rondes kreeg ik een positieve test op dag 10-11. De ronde erna pas op dag 18 en de ronde erna op dag 16. Nu zit ik op dag 15 en nog geen positieve test. Heel frustrerend. Het is indd doortesten en afwachten..

gisteren

Welke is hier donkerder ?

Reactie op Gysa

Ik vind die onderste van CD 22 duidelijk donkerder

gisteren

Reactie op Gysa

Het maakt niet altijd uit wat donkerder is , 1.14 is een piek , Wacht jij 5 min voor dat je een foto neemt , want meestal wordt de lijntjes donkerder bij echt een piek

gisteren

Reactie op Gysa

Ik zou dag 22 nemen. Lastige met die app is dat die in de war kan raken als de belichting van je foto niet goed is.

gisteren

Reactie op Irmante

Het maakt niet altijd uit wat donkerder is , 1.14 is een piek , Wacht jij ...
Maakt zeker wel uit! Je eigen ogen vertrouwen boven een app 馃槉