387 Reacties

3 weken geleden

Ik doe mee! Ik ben 33, 2e kindje en ronde 1. Mijn NOD is 1 november

3 weken geleden

Yes, we sluiten weer aan hoor!🍀 36 jaar - 2,5 jaar bezig - eerste kindje - NOD waarschijnlijk rond 8 oktober. Als ik hem zeker weet geef ik het door

3 weken geleden

Reactie op ef89

Yes, we sluiten weer aan hoor!🍀 36 jaar - 2,5 jaar bezig - eerste kindje ...
NOD 8 november*

3 weken geleden

Zo spannend! Dit is voor mij ronde 1, eerste kindje. Na heel wat jaren onze kinderwens uitgesteld te moeten hebben. Ik ben zo benieuwd hoe het allemaal gaat lopen. NOD 21 november, 28 jaar.
Yes ik doe weer mee, 33 jaar, 2e kindje, 2e ronde, NOD waarschijnlijk 2 november Mijn dochter is op 2 november jarig dus hoe speciaal zou dat zijn🥹 en we gaan precies op vakantie rondom mijn eisprong dus dat kan ook nog een italie baby worden😍 ik hoop het!

3 weken geleden

Ik doe ook weer mee! Vera 34 jaar - 3de kindje - 3de ronde na MK NOD 3 november

3 weken geleden

Sluit ook maar weer aan... Nod denk ik 2 nov Didjaa - 35jaar - ronde 28 voor 2e kindje

3 weken geleden

1 november (1) ▪️Boysmama03 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 1 2 november (2) ▪️Didjaa -35 jaar - 2e kindje - ronde 28 ▪️Mommyof1andhopefully - 33 jaar - 2e kindje - ronde 2 3 november (1) ▪️Vera♥️ - 34 jaar - 3e kindje - ronde 3 4 november (0) 5 november (0) 6 november (0) 7 november (0) 8 november (1) ▪️ef89 - 36 jaar - 1e kindje - 2,5 jaar bezig 9 november (0) 10 november (0) 11 november (0) 12 november (0) 13 november (0) 14 november (0) 15 november (0) 16 november (0) 17 november (0) 18 november (0) 19 november (0) 20 november (0) 21 november (1) ▪️xx_Samanthaa - 28 jaar - 1e kindje - ronde 1 22 november (0) 23 november (0) 24 november (0) 25 november (0) 26 november (0) 27 november (0) 28 november (0) 29 november (0) 30 november (0) Totaal (6) 🧐 Wachten op eisprong (6) 🍀 Wachtbankje (0) 🤰 Zwanger (0) 🩸 Ongesteld (0)

3 weken geleden

Denk dat ik in november weer mee doe hoor🥲 negatief getest op 11 dpo vanochtend helaasss. Vind het zo raar. Bij mijn 1e duurde het 8/9 rondes en bij mijn 2e was ik in 4 rondes 2x zwanger (1vmk en 1 zwanger) dus dacht gaat dit keer ook snel lukken maar helaas sinds juni verwijdering koperspiraal geen een positieve test gezien🫤

3 weken geleden

Ik schuif ook door... Helaas is het geen vakantie baby geworden. 🥲 30 jaar, ronde 3 voor een 2e kindje en NOD is 6 november.

3 weken geleden

Ik schuif graag aan voor november. Daphne - 30 jaar - ronde 2 - eerste kindje

3 weken geleden

Reactie op Cikaa

Denk dat ik in november weer mee doe hoor🥲 negatief getest op 11 dpo vanoc ...
Er is echt geen peil te trekken op het hele zwanger worden🥹 zo frustrerend. Soms wens je dat je overal dwars doorheen kon kijken om te zien wat er gebeurt in dat lichaam en waarom het niet lukt! Hopelijk veel positieve testen in november🙏🏻🍀

3 weken geleden

Ik sluit ook weer aan: Carola88 - 37 jaar - 1e kindje - ronde 6 Zet de NOD voorlopig maar op 6 november

3 weken geleden

Reactie op Daphne🪴

Ik schuif graag aan voor november. Daphne - 30 jaar - ronde 2 - eerste kin ...
Oh lol zie dat ik m’n nod ben vergeten. 6 november
Jip, 25 jaar, ronde 2 voor 1e kindje NOD 19 november. Net een miskraam gehad met 7 weken dus deze NOD is gebaseerd op mijn oude cyclus. Ga nog ovulatietesten kopen. Maar hoop eigenlijk dat mijn lichaam mijn oude cyclus weer op pakt. Heb de miskraam gehad op de dag dat ik eigenlijk weer ongesteld had moeten worden 😥

3 weken geleden

Reactie op Millenial in een gen Z lichaam

Jip, 25 jaar, ronde 2 voor 1e kindje NOD 19 november. Net een miskraam geh ...
Wat naar voor je, en meteen al in de eerste ronde voor je eerste kindje. 😢 Vind je het nu extra spannend de volgende ronde(s)?

3 weken geleden

Sluit ook weer aan. 3de ronde, 2de kindje en 31 jaar. Nod is 7 november

Reactie op xx_Samanthaaa

Wat naar voor je, en meteen al in de eerste ronde voor je eerste kindje. 😢 ...
Ja helaas wel. Mijn moeder heeft dit mee gemaakt en werd pas 6 jaar daarna zwanger. Dus merk dat het wel angst bij me oproept. Maar probeer natuurlijk van het positieve uit te gaan ❤️

3 weken geleden

Reactie op Millenial in een gen Z lichaam

Ja helaas wel. Mijn moeder heeft dit mee gemaakt en werd pas 6 jaar daarna ...
Ah wat een naar referentiepunt! Snap dat dat extra spanning en angst oproept. Als het helpt; mijn schoonzusje had ook een miskraam bij ongeveer 7-8 weken en toen ze gingen checken daarna of er niets meer in haar baarmoeder zat, zagen ze ook al gelijk een nieuwe ovulatie en ze was ook binnen een paar rondes weer zwanger. Ieder lichaam is anders, hopelijk lukt het snel bij jullie! 💛

Reactie op xx_Samanthaaa

Ah wat een naar referentiepunt! Snap dat dat extra spanning en angst oproep ...
Dankjewel ❤️ ik probeer ook van het positieve uit te gaan 😘