25 Reacties

gisteren
Hi! Ik heb deze maand ook voor het eerst de premom app getest met ovulatietesten van de Etos. Ik vond het heel onduidelijk en hij vertelde dat m’n ovulatie ook al voorbij was. Toen ging ik testen met clearblue en die gaf twee dagen niks en dag drie een smiley ( de app van Premom gaf niks aan) heel bijzonder

gisteren
Reactie op Loryn
Hi! Ik heb deze maand ook voor het eerst de premom app getest met ovulatiet ...
Aah, dus je ovulatie was later dan de app zei? Ik vind het zo gek omdat deze testen echt bij de app horen... had verwacht dat de app geen ovulatie zou aangeven tot een positieve test. Ik test iig de komende dagen nog even door:)

gisteren
Er is idd nog geen piek.
De app zal ook echt 'piek' aangeven zodra die gevonden is.

gisteren
Dat is vreemd. Temperatuur je ook naast je ovulatietesten? Bij mij schoof de te verwachte ovulatie ook. Ik vond wel mijn piek door de testen icm de temperatuur

gisteren
Ik gebruik de app ook, vul menstruatie, ovulatietesten en BBT in, verder geen andere dingen.
Hij schuift bij mij inderdaad ook wel eens op adhv de testen of temperatuur. Maar heb het nog niet gehad als ik ovulatietesten zoals die van jou heb.. Weet niet of ie t ook aanpast op andere dingen die je invult..

gisteren
Nee ik temp niet. Gek, ik ga gewoon door zoals ik al deed. Ben benieuwd of de voorspelling aangepast wordt als er wel een piek is.

gisteren
Je app weet je gemiddelde cyclus nog niet dus het is niet gek dat hij aan het schuiven is. Als je cyclus constant is kan het elke maand beter worden. Ik had een onregelmatige cyclus dus bij mij bleef hij ook schuiven. Temperatuur opmeten hielp wel echt voor de app om een schatting te maken.

gisteren
Bij mij had de app op basis van de vorige cyclus en op de BBT als ik die bijhoud een voorspelling gedaan… ik volg altijd alleen de LH testen

gisteren
Tussen je test van CD 14 en CD 15 zit meer dan 14 uur. Mijn piek duurt niet zo lang, als voorbeeld mijn afgelopen cyclus:
CD 16 om 10:19 ratio 0.22
CD 16 om 15:24 ratio 0.29 (laag)
CD 16 om 20:48 ratio 0.38 (laag)
CD 16 om 23:19 ratio 0.86 (hoog)
CD 17 om 7:19 ratio 1.02 (piek)
CD 17 om 11:24 ratio 0.44 (laag)
Ik heb een hele snelle en korte piek, als ik dus 12 uur ertussen had gehad, had ik hem gemist. Ik zou dus zeker vaker op een dag testen, minstens 2 keer! Totdat je een beetje weet wat je cyclus is

gisteren
Kan het zijn dat je CD11 wellicht al een piek had gehad? Hij lijkt wat te stijgen en de dag daarna iets lager. Bij mij is ie wel eens alleen laat in de middag zichtbaar geweest en dan was ie in de ochtend nog laag en de dag daarna ook weer een stuk lager. Voor de zekerheid wel nog even doorzetten 😊

19 uur geleden
Kan je in de premom app ook testen toevoegen van sensitest of krijgt hij dan error?

7 uur geleden
Reactie op WelwillendeDroom739068
Kan je in de premom app ook testen toevoegen van sensitest of krijgt hij da ...
Dat kan, als jenze bovenaan wel aanvinkt als meer en dan overige en niet upload bij de easy@home testen

6 uur geleden
Reactie op DoelgerichteGolfbreker450466
Goedemorgen, is boven de 1 sowieso een piek?

Vaak wel, maar je kunt ook zeker nog hoger in de 1 komen. Hij markeert het als piek als de dag erna weer lager is. Hij heeft bij mij ook een keer een piek gerekend van 0.94 omdat hij de dag erna weer lager was, dus dat kan ook nog.

6 uur geleden
Reactie op Winterboompje
Vaak wel, maar je kunt ook zeker nog hoger in de 1 komen. Hij markeert het ...
Thanks! Hij zei idd eerst ook dat 3 juli 0,96 een piek was, totdat ik deze registreerde haha. Nu staat er weer 'hoog'

5 uur geleden
Willen jullie bij mij ook eens mee kijken? De app Premom geeft aan hoog met een waarde van 1.26 maar is dit al mijn piek?? Doe vanavond zeker nog een testje!

4 uur geleden
Reactie op Majestisse
Willen jullie bij mij ook eens mee kijken? De app Premom geeft aan hoog met ...

Dit is je piek 😊
Als je een lange piek hebt zal je vanavond nog een keer zo'n donkere test hebben maar je moet tellen vanaf je 1e positieve test.
Ik zal het vanavond lekker gezellig gaan maken.
Succes 🍀🍀

4 uur geleden
Reactie op Sam13071999
Dit is je piek 😊
Als je een lange piek hebt zal je vanavond nog een keer z ...
Precies wat hier gezegd wordt. En een hele mooie piek, zo'n donkere lijn heb ik nog niet gehad, maar ik piek ook maar vrij kort 😊

4 uur geleden
Reactie op Lentemorgen
Tussen je test van CD 14 en CD 15 zit meer dan 14 uur. Mijn piek duurt niet ...
Test jij altijd zo veel? Ik heb eerdere cyclussen m een wat langere piek gehad. Soms wel uit het niets, maar heb dan wel 2 dagen een duidelijke donkere test.