Hoi hoi
Momenteel zit ik in een whatsapp groepje voor moeders die uitgerekend zijn in augustus, maar toen ontdekte ik ineens dat we zwanger zijn van een tweeling. Aangezien ik merk dat het contact veel leuker is via de appgroep, en ik van veel kanten hoor dat de meerlingen groep niet zo leeft dacht ik hiervoor een aparte app groep op te zetten. Mocht je interesse hebben stuur me een vriendschap verzoek met je nummer en ik voeg je toe!
Ps: ik ben 8 weken nu, uitgerekend 14-8-26 mr met een tweeling dus eerder.. 馃槍 en we hebben nog geen kinderen dus alles zal nieuw zijn 馃槄
Ik wil er ook wel bij!
Ik ben wel iets eerder uitgerekend, 25-7 en met een tweeling waarschijnlijk nog iets eerder. Het is mijn tweede zwangerschap. Onze zoon wordt eind van de maand 3 jaar. Ik stuur je ook een berichtje.
Hoi! Ik zou het heel leuk vinden om toegevoegd te worden, nu zwanger van een tweeling en 28-7 uitgerekend. Ik heb ook een dochtertje die vorige week 2 is geworden 馃槉. Ik ben zelf 28!
Oeh ik zou ook heel graag erbij willen als het kan, eerste zwangerschap en er net achter gekomen dat ik zwanger ben van een tweeling, zou graag contact hebben met meer mensen in hetzelfde schuitje! 馃槉
Zullen we een tweede whatsappgroep beginnen? Ik geloof dat er nog wel genoeg animo is voor nog eentje. Jullie kunnen mij een berichtje sturen, dan zal ik de groep maken!