10 Reacties

3 weken geleden

Wij hebben echt een hele grote tas van Konges Slöjd! Heel blij mee! Echt alles past er in. Tegenwoordig verkoopt Love by Lily ook mega grote tassen. Misschien is dat ook wat? ☺️

3 weken geleden

Ik zweer bij een luier rugzak. Zodra je met je kindjes de deur uit gaat, heb je beide handen echt wel nodig. Zeker als ze gaan lopen straks

3 weken geleden

Wij hebben de Koeka mombag. Past alles in voor 3 kinderen.

3 weken geleden

Wij hebben de Koeka mombag. Past alles in voor 3 kinderen.
Is die een beetje overzichtelijk met vakjes enzo?

3 weken geleden

Reactie op Mama0823

Is die een beetje overzichtelijk met vakjes enzo?
Nee dat niet, maar ik graai gewoon en ik kom vanzelf wel dingen tegen die ik nodig ben. Je kunt het wel overzichtelijker maken door een luieretui e.d. te gebruiken. Voor mij hoeft dat niet perse.

2 weken geleden

Wij hadden gewoon een mooie sporttas die we al hadden en dat ging prima.
Ik heb hem nog niet, maar zit zelf al zoiets te denken Bekijk Brisby overzichtelijke luiertas – verzorgingstas – met buggymontage en stay-open frame - verschoonmatje - USB oplaadfunctie - geïsoleerde flessen vakjes - groen op: https://www.bol.com/nl/p/brisby-overzichtelijke-luiertas-verzorgingstas-met-buggymontage-stay-open-frame-verschoonmatje-usb-oplaadfunctie-geisoleerde-flessen-vakjes-groen/9300000194709140?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp Een rugzak lijkt me ideaal en er lijkt voldoende voor een tweeling in te kunnen

2 weken geleden

Wij hebben gekozen voor een Dakine rugzak de grootste met koelvak er in. Wij kunnen er alles in kwijt voor een dagje weg. Koelvak is perfect voor borstvoeding, eten of drinken koeltehouden.