79 Reacties

2 weken geleden

Wat een verdrietig nieuws. Heel veel sterkte met het verlies. Hier ook de 1e ronde nadat ik op 19 april een miskraam heb gehad. Ik ben erg benieuwd of m’n lichaam de normale cyclus weer gelijk op pakt. Vorige week wel al een echo gehad en die was goed, geen resten te zien.

2 weken geleden

11 april heb ik helaas een miskraam gekregen met 5+3. 1 week gebloed. Hierna kregen wij al groen licht om het meteen weer te mogen proberen. Ik heb op 2/3 mei mijn eisprong gehad dus nu in de wachtweken🍀 succes, ik hoop dat je cyclus zich snel mag herstellen

2 weken geleden

Hier ook het weekend de miskraam opgewekt met medicatie. Donderdag controle of alles schoon is. Ik denk dat wij ook snel weer gaan proberen.. enige is dat dit mijn 2e miskraam is in korte tijd. Ik weet niet of ik dat echt nog een keer aan kan… maar de wens voor een tweede kindje is heel groot. Jongste is nu 2,5… vind het leeftijdsverschil al groot worden😔

2 weken geleden

Veel sterkte met het verwerken!

2 weken geleden

Reactie op Dvk26

Wat een verdrietig nieuws. Heel veel sterkte met het verlies. Hier ook de 1 ...
Dankjewel, jij ook veel sterkte met het verlies. Fijn dat alles oké was bij de echo! Ik hoop daar ook op. Ik heb die pas de 16e. Voelt heel ver weg.. ben jij aan het testen of je hcg daalt?

2 weken geleden

Ja begrijp dat dat lang aan voelt. Ja ik heb nog wel wat testen gedaan, de laatste test was 3 dagen geleden en deze was nog steeds positief maar wel al erg licht. Ik hoop ook dat ik snel alles weer oppak en het weer snel raak mag zijn.

2 weken geleden

Reactie op Ninavdwouw

11 april heb ik helaas een miskraam gekregen met 5+3. 1 week gebloed. Hiern ...
Oh spannend zeg, ik hoop het zo voor je! Ik kan niet wachten om daar ook weer mee bezig te zijn. Ook al zijn die wachtweken zo lang, ik kan nu echt niet wachten om daar weer in te zitten. Ik ga voor jullie duimen 🍀

2 weken geleden

Reactie op MarloesW1992

Hier ook het weekend de miskraam opgewekt met medicatie. Donderdag controle ...
Dan lopen we ongeveer gelijk dus.. alleen heb ik de 16e pas controle echo. Jeetje jij hebt dit al eens meegemaakt... lijkt me echt slopend. Maar ik kan me ook niet voorstellen dat ik een kans voorbij zou laten gaan. Dat van dat leeftijdsverschil snap ik gelijk. Ik was ook al aan het tellen... heb er een van 3 en 1.5, en wij wilde nu ook weer weinig er tussen hebben. Hopelijk blijft een volgende zwangerschap goed gaan. Hoe ben jij omgegaan met die spanning dan de 2e keer? Ik kan me daar nu al druk over maken.

2 weken geleden

Reactie op M00nchild

Dan lopen we ongeveer gelijk dus.. alleen heb ik de 16e pas controle echo. ...
Ja precies. Lopen inderdaad gelijk. De eerste miskraam was met 5 weken ongeveer. Toen had ik nog geen echo gehad en heb ik als ‘minder heftig’ ervaren. Daardoor een vroege echo gehad en een kloppend hartje gezien. Toen was bij mij de spanning weg… maar daarna dus misgegaan. Ik zou niet weten hoe ik met de volgende zwangerschap om moet gaan… denk de dagen maar aftellen tot de echo ofzo

2 weken geleden

ik heb afgelopen maandag een miskraam gehad bij 7.2 de verloskundige zegt dat ik pas over 2 weken kan komen om te checken en zegt dat het niet nodig is maar ik heb sinds gisteren geen bloedverlies meer het is beetje bruin heel minimaal

2 weken geleden

Reactie op kimmyy1234

ik heb afgelopen maandag een miskraam gehad bij 7.2 de verloskundige zegt d ...
Is het vanzelf opgang gekomen? Of heb je ook medicatie gehad? Misschien zit daar het verschil in.. Ik heb medicatie gehad. Vruchtje zat al dik 2 weken en nog geen symptomen van een miskraam..

2 weken geleden

Reactie op MarloesW1992

Hier ook het weekend de miskraam opgewekt met medicatie. Donderdag controle ...
Vreselijk heh😘.. hier ook 2e miskraam in korte tijd. We blijven proberen Maarel zo bang dat je het weer mee moet maken. Veel kracht toegewenst

2 weken geleden

Reactie op MarloesW1992

Is het vanzelf opgang gekomen? Of heb je ook medicatie gehad? Misschien zit ...
het kwam maandag vanzelf we hadden met 5.6 een kloppend hartje toen zijn we op vakantie gegaan en zondag terug gekomen en maandag begon het te bloeden en 5 uur later kwam het er uit en de placenta kwam woensdag er pas uit

2 weken geleden

Reactie op AmbitieuzeKomodo374278

Vreselijk heh😘.. hier ook 2e miskraam in korte tijd. We blijven proberen M ...
Heel veel sterkte😘

2 weken geleden

Reactie op kimmyy1234

het kwam maandag vanzelf we hadden met 5.6 een kloppend hartje toen zijn we ...
Ach vreselijk… heel veel sterkte!

2 weken geleden

Reactie op MarloesW1992

Ach vreselijk… heel veel sterkte!
dankjewel jij ook!

2 weken geleden

Heel veel sterkte❤️ ik heb op 4 maart mijn miskraam gehad. En dus laatst mijn 1e poging gehad. Helaas is afgelopen zaterdag mijn menstruatie weer begonnen😕 we blijven hopen😌❤️

2 weken geleden

Veel sterkte met alles! Ik loop dan gelijk met jou. Ik had 28 april de 9 weken echo, die van mij zal tussen 6 en 7 gestopt zijn helaas. Ik heb afgelopen zaterdag ochtend die 4 tabletten ingebracht rond 08:30 in de ochtend.. echter kwamen er al 2 terug mee uit na 3,5 uur.. gelukkig heb ik wel heel de dag last gehad van flinke bloedingen met elk uur ook hele grote stolsels.. gisteren heel de dag alleen menstruatie en vanmiddag verloor ik weer 2x in een uur tijd weer grote stolsels.. ik dacht zelf dat ik dus klaar was met alles omdat het minder werd al. Ik mag trouwens 15 mei weer terug naar het ziekenhuis voor na controle.. ik hoop zo erg dat alles gewoon schoon is dan, voor mij ook mijn eerste miskraam. Wij hebben ook al een mooie meid rond lopen

2 weken geleden

Vind het wel spannend straks om weer verder te gaan ermee.. stiekem ben ik best wel zenuwachtig ervoor met spanning omdat je hoopt dat het dan wel goed gaat weer! Zullen jullie ook vast wel hebben 🤗

2 weken geleden

Reactie op AftastendeBos957124

Heel veel sterkte❤️ ik heb op 4 maart mijn miskraam gehad. En dus laatst mi ...
Dankjewel ❤️. Jammer dat het niet gelukt is voor jou🥺, ik hoop dat je snel een positieve test hebt ❤️