9 Reacties

vorige maand

Ik ben al gaan shoppen voor jurken. Net voor ik zwanger was. Maar toen al wel aangegeven dat wij bezig waren en daar denken ze dan goed bij mee! Ik had jurken die ik mooi vond met een hoge start van de rok. Ik zal eens kijken of ik een foto kan vinden. Dan kan de buik in de rok komen en ze wilden daar de jurk 3 weken van te voren nog aanpassen omdat je dan de beste pasvorm krijgt :) Hopelijk heb je hier iets aan. Wat voor soort jurk zit je zelf aan te denken?

vorige maand

Nu ik de foto weer zie bedenk ik mij dat ze de rok dan iets hoger moesten laten starten, maar dat zou ik helemaal niet erg vinden. Daarbij zouden ze extra kant bestellen zodat ze ook aan de zijkanten meer ruimte konden maken mocht dat nodig zijn.

vorige maand

Reactie op Meisjesdromen

Nu ik de foto weer zie bedenk ik mij dat ze de rok dan iets hoger moesten l ...
Super mooi! Bedankt voor je foto鉂わ笍

vorige maand

Ik vind een soort A lijn jurk indd mooi en ook praktisch, omdat er dan genoeg groeiruimte zal zijn. Ook ben ik verliefd op waterval rokken met een gedetailleerd lijfje, maar ik ben bang dat ik dan een beetje een tent wordt als ik een buik heb馃槄 Ik zal even een foto erbij doen als voorbeeld. Verder zit ik ook aan een wat meer aansluitende jurk te denken. Het lijkt mij erg mooi als de buik er goed in uitkomt. Eigenlijk dus nog niet echt een idee wat ik precies wil haha

vorige maand

Dit is zo'n waterval jurk

vorige maand

Zoiets lijkt mij ook erg mooi

vorige maand

Als je zo twijfelt zou ik echt lekker gaan passen en vanaf het begin aangeven dat je zwanger probeert te worden. Dan kunnen ze goed met je mee denken wat mogelijk is, sommige jurken zijn helaas niet te vermaken had ik begrepen. Je kunt ze ook altijd van te voren opbellen om te vragen of ze hierin veel mee kunnen denken. Hopelijk vind je snel een jurk en ben je snel zwanger met een gezonde zwangerschap 鉂わ笍馃崁

vorige maand

Reactie op Meisjesdromen

Als je zo twijfelt zou ik echt lekker gaan passen en vanaf het begin aangev ...
Ik heb toevallig net een afspraak gepland om binnenkort te gaan passen. Zij geven indd aan dat ze wel wat jurken hebben die geschikt zouden zijn dus ik ben erg benieuwd馃グ

vorige maand

Ahh wat ontzettend spannend!! Geniet er van!