Lieve moeders, ik zit er ontzettend doorheen. Ik wil zo graag voor een levend kindje zorgen, dus een zusje of broertje van ons stilgeboren zoontje. We proberen het weer, maar vandaag helaas ongesteld geworden. Het doet veel met me, en ook met mijn partner. Ik weet rationeel dat het heel normaal is dat het niet gelijk raak is, maar emotioneel ben ik er door van de leg. Ik krijg bijna het gevoel dat het geen zin meer heeft, alsof ik nooit moeder ga worden van een baby'tje dat gezond is en beweegt. Het raakt m'n verdriet en gemis ook weer van ons zoontje.
Ik ben op zoek naar hoopvolle verhalen van andere moeders die verlies van een kindje hebben meegemaakt, en toen toch uiteindelijk weer zwanger zijn geraakt na een tijdje en waar het goed is gegaan. Ik denk dat het me kan helpen om weer een beetje vertrouwen te krijgen. Alvast heel erg bedankt. Xx