Hee lieve mama's,
In oktober 2024 is mijn zoontje Lucas met 40weken door een gedeeltelijke placentaloslating ter wereld gekomen. Hij heeft nog 9 dagen bij ons mogen zijn, maar op 23 oktober moesten we hem laten gaan... Ik mis hem enorm.
Ik ben nu weer zwanger, nu 11 weken, en ondanks dat ik aan het begin heel blij was en de gevoelens van dankbaarheid vooral overheersten, merk ik nu dat ik steeds depressiever word. Ik heb weinig vertrouwen in een goeie afloop en kan niet goed omgaan met de onzekerheid over wat 'het leven nog voor ons in petto heeft'... Ik werk niet meer sinds november en voel me daar natuurlijk alleen maar nuttelozer door, maar tegelijkertijd wil ik stress voorkomen.
Herkennen mama's zich hierin?
Veel liefs, de mama van Lucas