Hoi lieve en sterke mama's 💛
Door mijn eigen ervaringen met zwangerschapsverlies ben ik de afgelopen tijd meer gaan nadenken over iets waar ik eigenlijk nooit eerder bij had stilgestaan.
Wat me opviel, is dat er voor hele kleine baby's soms weinig passende kleding lijkt te zijn. Ik vroeg me daarom af hoe dat voor jullie was toen jullie kindje werd geboren.
Hadden jullie iets gevonden dat echt goed paste bij de grootte van jullie baby? Of was dat juist lastig? Ik ben benieuwd hoe jullie dat hebben ervaren, wat jullie uiteindelijk hebben gebruikt en of er dingen waren die je achteraf gemist hebt. Misschien qua maat, model, kleur, hoe makkelijk iets aan te trekken was of gewoon het gevoel dat het "klopte" voor jullie kindje?
Werd er vanuit het ziekenhuis iets aangeboden, of moesten jullie dat zelf regelen?
Voel je vooral niet verplicht om ergens specifiek antwoord op te geven hoor. Ik hoor gewoon graag jullie ervaringen en verhalen, als je die wilt delen❤️
Alvast bedankt🧡