Lieve sterren mama's/papa's,
Namens een ander forumlid die met dit idee kwam, een plek om jouw kindje in het zonnetje te zetten. Topics verdwijnen namelijk na een tijdje naar beneden en soms kan het heel fijn zijn even iets van je kindje kwijt te kunnen 💕 Wij maken namelijk nooit meer nieuwe momenten mee met onze kindjes omdat we alleen maar herinneringen hebben. Daarom hier een plekje om alles kwijt te kunnen wat je maar wil.
Zwangerschaps verhaal, geboorte, foto's, lastige momenten, jaardag.. voel je vrij en waar je behoefte aan hebt! 👇